2010-01-07, 11:40
Bannlyst
Hjlpte en vn att fixa sin brbara dell insperia (ngot) som han kpte igr.. en okej dator fr under 10k..

P den ska 3g modem kras (mobilt bredband allts..) och MacAffe var installerat p den datorn men det avinstallerade jag och installerade Norton 2010 som de kpte med datorn fr 300kr..

Jag hade problem att installera Norton frst (tom. problem att avinstallera MacAffe..) men Norton hade det felet att den stannade p startjnster eller ngot liknande.. Efter jag suttit och kollat p samma ruta i 10-30 minuter s sket jag i det och stnger ner rutan via aktivitetshanteraren eller stngde tom. av datorn ngon gng genom att hlla in knappen..

Jag mrkte ocks att nr man valde att starta om datorn s gick det t helvete fr den fastnade p "anvndaren loggas ut.." s stod den dr och tuggade i flera minuter..

Det stora felet r iallafall att nu nr Norton r installerat s vill ej det mobila bredbandet g igng riktigt.. Det gr att f igng internet om man stnger av (alla, har inte testat vilken det r)-tjnster i Norton s typ hela virus programmet blir avaktiverat.
Citera
2010-01-07, 13:54
Medlem
Nights avatar
vilken operatr r det?
Citera
2010-01-08, 06:58
Bannlyst
Telia.
Citera
2010-01-08, 12:13
Bannlyst
Vad i norton kan gra att mobila bredbandet "inte svarar"?
Citera
2010-01-09, 17:20
Bannlyst
Haru ngon extern hrddisk eller minneskort i datorn? Har sjlv W7 och datorn kunde inte identifiera modemet vid installation om minneskortet var ipluggat..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in