• 1
  • 2
2010-01-06, 19:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av €ric
Det problemet har hänt för mig och mina vänner förut. De är förmodligen en mast som har problem.. Bara vänta ut
jag la in min kort i en annan mobil där kunde jag skicka sms men sen lägger jag in i min mobil så går det ej tror ni problemt är från min mobil?
Citera
2010-01-06, 19:27
Medlem
sodertorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiskendisken
jag la in min kort i en annan mobil där kunde jag skicka sms men sen lägger jag in i min mobil så går det ej tror ni problemt är från min mobil?

Fel på din mobiltelefon. Men du kollade upp att nummret till meddelandecentralen var samma nummer som jag skrev i tidigare inlägg?
Citera
2010-01-06, 19:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sodertorn
Fel på din mobiltelefon. Men du kollade upp att nummret till meddelandecentralen var samma nummer som jag skrev i tidigare inlägg?
aa det var samma nummer men nyss funkade skicka ett sms sen förstördes det igen kanske min mobilnät?
Citera
2010-01-06, 19:38
Medlem
sodertorns avatar
Citat:
aa det var samma nummer men nyss funkade skicka ett sms sen förstördes det igen kanske min mobilnät?

Kan vara nätet men om det hela tiden fungerar på din andra mobiltelefon så är det nog fel på mobiltelefonen du nämnde först.
Citera
2010-01-06, 19:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sodertorn
Kan vara nätet men om det hela tiden fungerar på din andra mobiltelefon så är det nog fel på mobiltelefonen du nämnde först.
aa tror oxå det men ska vänta lite först förut hade ja oxå samma problem men då gick det över snabbt o många hade det typ nu e det bara jag väntar tills imon får se va som händer.
Citera
2010-01-07, 17:31
Bannlyst
Nu funkar det som vanligt igen fixades av sig själv.
Citera
2010-01-07, 19:06
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Nu funkar det som vanligt igen fixades av sig själv.
Kan ändå va bra om du uppdaterar den för att slippa problemet igen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in