2010-01-06, 03:03
Medlem
Sexpiller.tk har ju tydligen fått stänga efter en razzia.
Mkt synd, för detta var ett mycket seriöst och bra ställe om man ville köpa t.ex. kamagra.

Tror ni det är nån större risk att polisen kommer börja undersöka vilka kunder som de hade?? Alltså att de privatpersoner som har beställt nån gång av dem riskerar att bli åtalade för nåt??
Citera
2010-01-06, 03:08
Medlem
Nä, det är det inte.
Citera
2010-01-06, 12:18
Medlem
Nån mer som har en synpunkt på detta?
Visade leg en gång då jag beställde tyvärr! :/
Citera
2010-01-06, 12:53
Bannlyst
Det är väl endast olagligt att sälja Kamagra, iom. att det är receptbelagt så behöver du inte oroa dig. Det är Sexpiller som är "bovarna".
Citera
2010-01-06, 13:36
Medlem
Jag tänkte på en sak:
Om säljaren inte sparar några mailkonversationer eller något register över sina kunder.
Då är i princip det enda beviset mot en KÖPARE, dennes insättning på säljarens konto? Eller hur?
Och om någon har stoppat in 500 kr, hur ska man kunna bevisa exakt VAD köparen har köpt? Man kan väl inte med säkerhet säga att köparen då köpt just t.ex. kamagra?
Eller vad säger ni?
Citera
2010-01-07, 02:19
Medlem
Någon, please?
Citera
2010-01-07, 02:30
Medlem
Chilla ner! Farbror blå kommer inte plocka dig för att du har köpt kamagra! Sätter jag min heder på.

MVH Klas
Citera
2010-01-07, 10:26
Bannlyst
kamagra är inte narkotika/dopingklassat, du går fri!
Citera
2010-01-07, 11:54
Medlem
.-.-.s avatar
Löjligt att polisen sätter stopp för såna här grejer bara för att staten ska kunna casha in lite mer, nu blir det inget knull för slakisarna.

Kunglig sida, klart billigast.
Har fått mina pills tagna av polisen men fick igen dom sen, så det går fin fint att ha såna hemma utan recept.
Citera
2010-01-20, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Löjligt att polisen sätter stopp för såna här grejer bara för att staten ska kunna casha in lite mer, nu blir det inget knull för slakisarna.

Kunglig sida, klart billigast.
Har fått mina pills tagna av polisen men fick igen dom sen, så det går fin fint att ha såna hemma utan recept.

Ja dom va riktigt billiga, nästan skumt billiga heheh. Men skit att staten ska hålla på å muppa sig med allt. Är juh inte så att det finns någon risk för beroende rent fysiskt av preparatet, man blir inte våldsam el liknande, så varför hålla på med dessa förbuds fasoner. Man blir så trött.

Ingen som hittat en sida som ligger på samma pris nivå som den här gjorde? Vill inte slänga ut över 500 för endast en karta, som många sajter tar.
Citera
2010-01-21, 00:08
Medlem
Phibers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av outlaw_82
Ingen som hittat en sida som ligger på samma pris nivå som den här gjorde? Vill inte slänga ut över 500 för endast en karta, som många sajter tar.

http://www.sussex.se/ är det billigaste jag hittat än så längre, kan inte gröna dem personligen fören på söndag tidigast. Har dock läst på andra forum att dem ska vara gröna.
Citera
2010-01-29, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrTomato
Sexpiller.tk har ju tydligen fått stänga efter en razzia.
Mkt synd, för detta var ett mycket seriöst och bra ställe om man ville köpa t.ex. kamagra.

Tror ni det är nån större risk att polisen kommer börja undersöka vilka kunder som de hade?? Alltså att de privatpersoner som har beställt nån gång av dem riskerar att bli åtalade för nåt??

Så länge du inte beställt narkotikaklassade varor från dem så är du home safe. Bulk-kunder kan dock ha anledning att börja oroa sig lite och se över sina datorloggar och skafferier.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in