2010-01-05, 19:54
  #1
Medlem
RivenFlushs avatar
Hej,

har helt enkelt tröttnat på att städa och har ett tag nu funderat på att anlita städhjälp till min lägenhet i Göteborg. Jag har letat lite på blocket men det känns som en hel del av de firmorna är oseriösa plus att det trots allt kanske är lite av det där klassiska om att man inte vill släppa in vem som helst i sin lägenhet.

Så därför undrar jag om någon här på FB har någon bra städerska/städfirma att rekommendera?

Tack!
Citera
2010-01-05, 22:29
  #2
Medlem
RivenFlushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kstrom
Hur stor är lägenheten, är det en etta eller en "tvåa"?

Haha, nej jag är bara ute efter "riktig" städhjälp till min lilla trea.
Citera
2010-01-05, 23:29
  #3
Moderator
rotadents avatar
Sluttramsat. OT raderat. Svara vettigt eller inte alls.

Tänk också på att annonsering är förbjuden.

//Mod
Citera
2013-08-01, 15:40
  #4
Medlem
Cobra Mk IIIs avatar
Tjenahej,

Jag undrar samma sak så jag väcker denna tråd.


Positiva erfarenheter av städföretag i Göteborg sökes.
Citera
2026-05-21, 13:18
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cobra Mk III
Tjenahej,

Jag undrar samma sak så jag väcker denna tråd.


Positiva erfarenheter av städföretag i Göteborg sökes.

anlitat en del olika städföretag, hade ett studentstäd i gbg som tyvärr inte finns kvar men det var bra. senaste åren har jag haft bettys städ och det har funkat kanon. bästa känslan att komma hem till en ren lägenhet. vet att det fanns en del neg omdömen om dom innan men dom gjorde en omstrukturering och jag chansade för att det var så billigt. är glad för det för det har verkligen varit toppen, lätt att få kontakt och svar från kundservice när jag vill boka om dagar och det är alltid spotless, inte behövt klaga en enda gång. och då är jag ändå ganska petig
Citera
2026-05-24, 20:54
  #6
Medlem
_killahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baraentankeattdela
anlitat en del olika städföretag, hade ett studentstäd i gbg som tyvärr inte finns kvar men det var bra. senaste åren har jag haft bettys städ och det har funkat kanon. bästa känslan att komma hem till en ren lägenhet. vet att det fanns en del neg omdömen om dom innan men dom gjorde en omstrukturering och jag chansade för att det var så billigt. är glad för det för det har verkligen varit toppen, lätt att få kontakt och svar från kundservice när jag vill boka om dagar och det är alltid spotless, inte behövt klaga en enda gång. och då är jag ändå ganska petig


Nu har du postat i 5 trådar som är 15 år gamla med samma skit om Bettys städ. Snälla de räcker. Köp annons på google istället
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in