Citat:
Ursprungligen postat av
Cobra Mk III
Tjenahej,
Jag undrar samma sak så jag väcker denna tråd.
Positiva erfarenheter av städföretag i Göteborg sökes.
anlitat en del olika städföretag, hade ett studentstäd i gbg som tyvärr inte finns kvar men det var bra. senaste åren har jag haft bettys städ och det har funkat kanon. bästa känslan att komma hem till en ren lägenhet. vet att det fanns en del neg omdömen om dom innan men dom gjorde en omstrukturering och jag chansade för att det var så billigt. är glad för det för det har verkligen varit toppen, lätt att få kontakt och svar från kundservice när jag vill boka om dagar och det är alltid spotless, inte behövt klaga en enda gång. och då är jag ändå ganska petig