2010-01-05, 18:24
Medlem
Omnipotenss avatar
Tudelidu

Det hela började för ett tag sedan då så fort inte polare inte svarar på mina sms så sms bombar jag dom tills dom svarar. Men nu har det gått överstyr och alla gör lika dant mot mig.

Den som är med i leken får leken tåla så tänkte om det finns något program till datorn, alternativ Symbian S60 v5 då jag har en satio.

Mycket tacksam till svar..

Alla tiders
Citera
2010-01-05, 18:28
Medlem
EmilDHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omnipotens
Tudelidu

Det hela började för ett tag sedan då så fort inte polare inte svarar på mina sms så sms bombar jag dom tills dom svarar. Men nu har det gått överstyr och alla gör lika dant mot mig.

Den som är med i leken får leken tåla så tänkte om det finns något program till datorn, alternativ Symbian S60 v5 då jag har en satio.

Alla tiders

På Sony Ericsson är det ju bara att ta samma mottagare hela tiden och upprepa !
Citera
2010-01-05, 19:35
Medlem
mrgangster655s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omnipotens
Tudelidu

Alla tiders
svara på deras sms så snabbt det går ? det va ju du som klia dig från början så det är ditt fel.
Citera
2010-01-05, 20:03
Medlem
raddicals avatar
ska försöka beskriva detta så bra det går, extremt klydd dock.

På min gamla w960 kunde man lägga till samma motagare 10 ggr säger vi. skicka du sen iväg smset till mottagaren blir det ju givetvis skickat 10 ggr eftersom du lagt till samma person 10 ggr men nu kommer det roliga, nästa gång du ska skicka ett sms kan du välja den här mottagaren och bredvid namnet kommer det att stå (10) vilket betyder att lägger du till det namnet kommer smset skickas 10 ggr till honom. nu kan du lägga till den (10) 9 ggr till. Skicka och upprepa med (100) osv.. det är kul när man sänker en polares telefon med 3000 sms

Men jag varnar dig, att göra detta är samma sak som att förklara öppet krig.

De flesta telefoner kan inte hantera 3000 sms i inkorgen. så du blockerar deras telefon för andra att skicka sms till han/hon. och personen i fråga måste sitta och radera smsen allt eftersom de trillar in i inkorgen.

Now be nice

Edit: testa om det funkar med din telefon och rapportera tillbaka här
Citera
2010-01-05, 20:42
Medlem
MyBBes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raddical
ska försöka beskriva detta så bra det går, extremt klydd dock.

På min gamla w960 kunde man lägga till samma motagare 10 ggr säger vi. skicka du sen iväg smset till mottagaren blir det ju givetvis skickat 10 ggr eftersom du lagt till samma person 10 ggr men nu kommer det roliga, nästa gång du ska skicka ett sms kan du välja den här mottagaren och bredvid namnet kommer det att stå (10) vilket betyder att lägger du till det namnet kommer smset skickas 10 ggr till honom. nu kan du lägga till den (10) 9 ggr till. Skicka och upprepa med (100) osv.. det är kul när man sänker en polares telefon med 3000 sms

Men jag varnar dig, att göra detta är samma sak som att förklara öppet krig.

De flesta telefoner kan inte hantera 3000 sms i inkorgen. så du blockerar deras telefon för andra att skicka sms till han/hon. och personen i fråga måste sitta och radera smsen allt eftersom de trillar in i inkorgen.

Now be nice

Edit: testa om det funkar med din telefon och rapportera tillbaka här

Tror inte det där funkar på de nyare, när jag har testat att skicka de där smsen igen så blir det bara en mottagare, så du får göra om allt igen
Men man kan iaf lägga till 20-25 mottagare varje gång
Citera
2010-01-05, 23:23
Medlem
ninjatorrents avatar
Annars finns det ju program här på FB som folk har skickat upp som man bara skriver ner motagarens nummer i och vipps så får "offret" massa sms från glassbilen och massaskit, Dock var det ett tag sedan så jag är inte 100 på att dom fortfarande fungerar, Kan slänga upp dom om det finns intresse.
Citera
2010-01-05, 23:26
Medlem
En del 3G-modem har möjlighet att skicka sms med det SIM-kort som sitter i. Med hjälp av detta så borde datorn kunna skicka många sms automatiskt.
Citera
2010-01-06, 00:27
Medlem
raddicals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MyBBe
Tror inte det där funkar på de nyare, när jag har testat att skicka de där smsen igen så blir det bara en mottagare, så du får göra om allt igen
Men man kan iaf lägga till 20-25 mottagare varje gång

du får fixa en begagnad w960 helt enkelt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in