Jag vet inte hur lång tid det tog att lära sig... Kanske inte var perfekt från början, men det är inget negativt i sig. Rätt hett att inte alltid vara perfekt, så länge man är duktig och lydig. Så länge jag har kontroll över tänderna så blir det bra oavsett.
Men min första sexpartner var iaf bestämd och sträng, men även uppmärksam på mina signaler. Han hade koll på hur långt han kunde pusha utan att få en spya på sig.
Har aldrig haft problem med andra kukar efter att ha intensivtränat ofta. 😅
Är då inget proffs, men klarar det. Jag gillar verkligen att leka med munnen & under en ledig dag brukar jag reta upp min man så fort tillfälle ges, kan vara allt från när han är på väg till kylskåpet medan jag sitter vid köksbordet, när han går förbi mig medan jag ligger i soffan osv. 😅 Men då är det som sagt mest lekfullt småflum inför kvällen med bara någon enstaka djupdykning i farten.
Ska jag ta honom djupt lite längre tid tycker jag det är lättast "upp & ner", dvs med hans ovansida mot min tunga. Eftersom han är något uppåtböjd & har ett stort, definierat huvud, provoverar han kräkreflexen en hel del åt "rätt" håll, men upp & ned följer han munhålans & svalgets form mer. I och med det kan jag också skapa mycket mer kontaktyta med hela min tunga & bakre gomtaket.
Min favorit är nog när jag ligger på rygg på t.ex. bordet/sängen & han står upp/har ett knä på sängen & facefuckar mig lugnt. Då kan jag verkligen lägga fokus på att hitta det gyllene lagomläget, dvs "stänga" svalget precis såpass mycket att reflexen inte går in.
Vi är absolut inte porrskadade då vi kollar på praktiskt taget noll sådant, & det lilla vi kollat har vi mest stört oss på att 80% av klippets längd är flamsig, överilad avsugning fullt med ihållande hulkande kväljningar & halsslem. Inget som tilltalar oss.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!