Citat:
Ursprungligen postat av Binkermuniten
Man får väl avgöra själv om man vill ta risken att få en tillsägelse/varning om man går ot. Om man gör det så bör man ta med i kalkylen att det kan komma en tillsägelse eller varning.
Det är ju inte så att man måste gå ot bara för att allt ot inte tas bort och leder till tillsägelser och varningar.
Om man vill chansa så gör man det men då får man väl ta det som händer sen, kan man inte det så bör man låta bli. Helt valfritt.
Givetvis är det så. Jag fick en tillsägelse för ca. 1 minut sedan. Och det är inget annat än att tacka och ta emot. Jag höll inte exakt med men då tar man diskussionen med moderatorn. Man gnäller inte här.
Visst kan jag ibland tycka att det är svårt att avgöra huruvida mitt inlägg vore OT eller inte. I detta fall som jag nu fick en tillsägelse för så anser jag inte det. Men det är Moderatorn som gör ett avgörande och den får man helt enkelt acceptera och försöka förbättra sig.
Men som du säger, varje inlägg som en gör kan uppfattas som OT beroende på hur en formulerar den. Dock så är det så att det är ett avgörande du som användare gör när du postar ditt inlägg.