Citat:
Ursprungligen postat av StefanHeterJag
Hans post var inte offtopic då han svarade på dina frågor. Är det sådant du RP:ar så förstår jag att inläggen inte försvinner efter RP. Eller hur var det nu, du hade inte använt RP-funktionen innan du klagade här?
Om du tar åt dig sådant och går i svaromål så är det DU som för diskussionen offtopic och rimligtvis är det DU som ska åka på en tillsägelse.
Om folk ENBART postar "Du är en pappskalle" och inte tillför något enligt topic, ja då är det klockrent och en RP kommer garanterat att göra att inlägget försvinner.
Nä jag vet det, men den kommentaren var OT. Tillförde absolut ingenting och det är den typen av kommentarer som leder till ytterligare OT om man besvarar attacken.
Tråden handlar om i princip bara OT poster, men han gav ett praktexemplar i den kommentaren själv på OT.
Vidare är det inte jag som går OT om någon enbart skriver "du är pappskalle" till mig. Det är snarare personen som fäller den första OT kommentaren.
Jag är kluven i frågan, jag kommer rapportera OT så gott det går. Uppmärksammas OT rapporten inte så anser jag det inte mer än rätt att besvara attacken, OM jag känner för det.
Jag tycker den som fäller den första kommentaren som är OT borde få tillsägelse Om någon.