2010-01-05, 00:53
Medlem
i-dudes avatar
tjena!
jag ska fatta mig kort nu.

räcker en 150 watts LE lampa för att förse fyra stycken lowryders tillräckligt med ljus för att det ska bli en skaplig skörd?.
Citera
2010-01-05, 00:57
Medlem
Mattej00s avatar
Jo det ska väl funka, kommer ge några gram iallafall.
Citera
2010-01-05, 02:14
Medlem
BilboBus avatar
Beror ju helt på vad du räknar som skapligskörd. Tillräckligt med ljus för att göra mödan värt besväret är det helt klart, åtminstånde enligt mig
Citera
2010-01-05, 11:39
Medlem
cdxz11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattej00
Jo det ska väl funka, kommer ge några gram iallafall.

Några gram? Spana in 1 square foot challenge på icmag så skall du få se på "några gram", en snubbe som skördade 28 gram på en kvadratfot med 70 watt LE lampor! Hans bästa skörd på samma yta hamnade på 42 gram med 115 watt LE.
Citera
2010-01-05, 15:28
Medlem
Mattej00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cdxz11
Några gram? Spana in 1 square foot challenge på icmag så skall du få se på "några gram", en snubbe som skördade 28 gram på en kvadratfot med 70 watt LE lampor! Hans bästa skörd på samma yta hamnade på 42 gram med 115 watt LE.

så vi ska jämföra eliten med någon som antagligen precis börjat. jag själv fick 15g under 125W LE typ första gången jag odlade. vill bara att folk inte ska tro att det är hur lätt som helst att få en stor skörd.
Citera
2010-01-05, 16:32
Medlem
cdxz11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattej00
så vi ska jämföra eliten med någon som antagligen precis börjat. jag själv fick 15g under 125W LE typ första gången jag odlade. vill bara att folk inte ska tro att det är hur lätt som helst att få en stor skörd.

Elit och elit, att odla cannabis är inte direkt speciellt svårt, bara att läsa runt lite innan man börjar och välja en bra strain som passar för ens utrymme så kan man få fina & stora skördar utan att behöva lägga ut för mkt cash på utrustningen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in