2010-01-05, 15:57
Bannlyst
När är en tråd avslutad då, enligt dig? Med ditt förslag så hade alla trådar behövt pågå i evigheter. Det är ett forum vi snackar om, inte Uppdrag granskning.
Citera
2010-01-05, 16:09
Medlem
Herr_Oins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BJB
Varför ska man inte kunna se det som att göra folk medvetna om problemet istället för att göra det till en regel?

Göra folk medvetna, kan ju knappast kosta nått. De flesta som inte avslutar trådar, tror jag mestadels det ändå handlar om glömska.

Ett bättre forum på det sättet tror jag alla skulle uppskatta!
Det är ju upp till användarna som postar trådarna att avsluta dessa också i sådana fall. Skall jag som moderator ansvara för att se till att information jag inte bryr mig nämnvärt om skall komma fram så att användarna kan se hur varje litet kärleksbekymmer slutar?

Det finns hur många oavslutade trådar som helst över hela forumet och tur är väl det egentligen, jag hade då inte gärna sett att det startades tiotusentals nya trådar dagligen.
Citera
2010-01-05, 16:24
Medlem
Flinta82s avatar
Jag har en relativt stor tråd i relationsakuten, som jag i dagsläget verkligen inte vill ska komma upp till ytan igen. Jag har definitivt planerat att återkomma till tråden den dag jag känner att jag vill dela med mig av mer information, och den dag då det förhoppningsvis finns någonting roligt att berätta. Men i nuläget vore det bara jobbigt om någon drog upp den tråden, eftersom jag inte längre vill skriva så öppet som jag till en början gjorde. Detta har att göra med att jag inte vill att mitt ex ska läsa om mitt liv där längre. Till en början sket jag i vilket, men nu skulle det vara svårt för att inte säga omöjligt att skriva från hjärtat, eftersom jag verkligen inte vill att mitt ex ska ha den typen av insyn i mitt liv längre.

Men om någon är uppriktigt intresserad så svarar jag gärna via PM. Och jag har som sagt absolut inte glömt bort tråden, vill bara låta den vila tills jag förhoppningsvis kan komma med riktigt goda nyheter. Jag är oerhört tacksam för alla som tar sig tid att sätta sig in i och ge respons på andra användares problem, och den där tråden betyder så jävla mycket för mig, och hjälpte mig faktiskt oerhört mycket sålänge den var i livet. Jag hoppas inte det är en utbredd uppfattning att folk tycker att det är respektlöst etc. att inte svara och följa upp, även om jag tänkt göra det längre fram.

Men som sagt, PM funkar ju annars, alltid.
Citera
2010-01-07, 10:03
Moderator
MondoBizarros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flinta82
Jag har en relativt stor tråd i relationsakuten, som jag i dagsläget verkligen inte vill ska komma upp till ytan igen. Jag har definitivt planerat att återkomma till tråden den dag jag känner att jag vill dela med mig av mer information, och den dag då det förhoppningsvis finns någonting roligt att berätta. Men i nuläget vore det bara jobbigt om någon drog upp den tråden, eftersom jag inte längre vill skriva så öppet som jag till en början gjorde. Detta har att göra med att jag inte vill att mitt ex ska läsa om mitt liv där längre. Till en början sket jag i vilket, men nu skulle det vara svårt för att inte säga omöjligt att skriva från hjärtat, eftersom jag verkligen inte vill att mitt ex ska ha den typen av insyn i mitt liv längre.

Men om någon är uppriktigt intresserad så svarar jag gärna via PM. Och jag har som sagt absolut inte glömt bort tråden, vill bara låta den vila tills jag förhoppningsvis kan komma med riktigt goda nyheter. Jag är oerhört tacksam för alla som tar sig tid att sätta sig in i och ge respons på andra användares problem, och den där tråden betyder så jävla mycket för mig, och hjälpte mig faktiskt oerhört mycket sålänge den var i livet. Jag hoppas inte det är en utbredd uppfattning att folk tycker att det är respektlöst etc. att inte svara och följa upp, även om jag tänkt göra det längre fram.

Men som sagt, PM funkar ju annars, alltid.
Personligen tycker jag inte det är det minsta respektlöst iom att hon vet vad du heter här eller ens överhuvudtaget.
Jag hade väl iofs allvarligt funderat på att skapa en smurf i ett sånt läge, men nu är det som det är och bara att köpa läget.
Att uppdatera sina trådar är ju upp till var och en och det kommer ALDRIG att skapas någon regel mot att inte göra det, det kan jag lova.
Citera
2010-01-07, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MondoBizarro
Att uppdatera sina trådar är ju upp till var och en och det kommer ALDRIG att skapas någon regel mot att inte göra det, det kan jag lova.

Och här kommer du och slår in öppna dörrar. Fick du upprepa det som redan nämnts 100 ggr i tråden redan...

Ingen som pratat om nya regler, men eftersom ingen vill det göra forumet bättre för alla, så skiter vi i det.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in