Citat:
Ursprungligen postat av Flinta82
Jag har en relativt stor tråd i relationsakuten, som jag i dagsläget verkligen inte vill ska komma upp till ytan igen. Jag har definitivt planerat att återkomma till tråden den dag jag känner att jag vill dela med mig av mer information, och den dag då det förhoppningsvis finns någonting roligt att berätta. Men i nuläget vore det bara jobbigt om någon drog upp den tråden, eftersom jag inte längre vill skriva så öppet som jag till en början gjorde. Detta har att göra med att jag inte vill att mitt ex ska läsa om mitt liv där längre. Till en början sket jag i vilket, men nu skulle det vara svårt för att inte säga omöjligt att skriva från hjärtat, eftersom jag verkligen inte vill att mitt ex ska ha den typen av insyn i mitt liv längre.
Men om någon är uppriktigt intresserad så svarar jag gärna via PM. Och jag har som sagt absolut inte glömt bort tråden, vill bara låta den vila tills jag förhoppningsvis kan komma med riktigt goda nyheter. Jag är oerhört tacksam för alla som tar sig tid att sätta sig in i och ge respons på andra användares problem, och den där tråden betyder så jävla mycket för mig, och hjälpte mig faktiskt oerhört mycket sålänge den var i livet. Jag hoppas inte det är en utbredd uppfattning att folk tycker att det är respektlöst etc. att inte svara och följa upp, även om jag tänkt göra det längre fram.
Men som sagt, PM funkar ju annars, alltid.
Personligen tycker jag inte det är det minsta respektlöst iom att hon vet vad du heter här eller ens överhuvudtaget.
Jag hade väl iofs allvarligt funderat på att skapa en smurf i ett sånt läge, men nu är det som det är och bara att köpa läget.
Att uppdatera sina trådar är ju upp till var och en och det kommer ALDRIG att skapas någon regel mot att inte göra det, det kan jag lova.