2010-01-03, 20:10
Hej!

Har googlat fr att se andra personers kommentarer om det senaste Need For speed: Shift.
Jag uppfattar spelet som JVLIGT frustrerande i jmfrelse med Most Wanted, det jag vill mrka r att man fr sladd HELA tiden. Varje gng man gasar, bromsar, svnger det MINSTA blir det sladd Har "den bsta" instllningen frn provracet utan styrhjlp etc.

Upplever ni detsamma? Sladd nr man touchar gasen?
Citera
2010-01-03, 20:17
Medlem
Vinniepazs avatar
Ja
Citera
2010-01-03, 20:22
Medlem
jcm900mods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av etux
Hej!

Har googlat fr att se andra personers kommentarer om det senaste Need For speed: Shift.
Jag uppfattar spelet som JVLIGT frustrerande i jmfrelse med Most Wanted, det jag vill mrka r att man fr sladd HELA tiden. Varje gng man gasar, bromsar, svnger det MINSTA blir det sladd Har "den bsta" instllningen frn provracet utan styrhjlp etc.

Upplever ni detsamma? Sladd nr man touchar gasen?

Finns bara en sak att gra om du vill spela bra bilspel, verge alla nyare need for speed.
Citera
2010-01-03, 20:41
Citat:
Ursprungligen postat av jcm900mod
Finns bara en sak att gra om du vill spela bra bilspel, verge alla nyare need for speed.
jo, jag vet men var lite sugen p "STCC" stil p spelet (vad jag sg p youtube), har lirat ut hela most wanted som jag frvrigt lskade men somsagt var ute efter ngon "simulatorstil"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in