2004-02-10, 23:19
Medlem
ace_secs avatar
Antar att de finns ett ANTAL här inne som har
blivit avsugna en hel del...

Min fråga är hur ni såg på avsugning innan
och efter det att ni hade blivit det för första
gången? Kändes det som ni hade trott?
Bättre, sämre?
Citera
2004-02-10, 23:27
Medlem
alcatrazs avatar
Beror sig ju helt och hållet på hur duktig tjejen är på det.Har varit med om rena skräckupplevelserna såväl drömavsugningar så man sett stjärnor.
Citera
2004-02-10, 23:33
Bannlyst
Ska jag vara ärlig så är oralsex ganska överskattat. Visst kan det vara trevlig med oralsex tillsammans med en flicka som vet vad hon gör, men på det hela taget är det ännu trevligare att turista i det hål som naturen skapat för dylik verksamhet.

Därför anser jag att oralsex snarare är ett komplement. Dock, som sagt, ett ganska överskattat sådant. Så skönt är det faktiskt inte. Snarare är det väl ögonfröjden som är den stora behållningen framför den faktiska friktionen, eller hur man ska uttrycka sig.

// Roger P.
Citera
2004-02-11, 00:09
Medlem
Nidstangs avatar
Som del av ett förspel så är det väl OK, men inget jag missar om det inte sker. tycker helt enkelt inte är så speciellt.
Citera
2004-02-11, 00:24
Medlem
De Larges avatar
Var besatt av att bli avsugen innan, efter var det tillochmed bättre än jag kunnat föreställa mig.

Gillar att slicka fitta mer än vad jag kunde föreställa mig innan, trodde det skulle vara lite småäckligt men nu är det bara underbart.

Ett hett tips är således 69an, tjejen ska vara överst.
Citera
2004-02-11, 02:07
Medlem
Azraels avatar
Undrar hur många hundra (tusen?) ggr man blivit avsugen? Ärligt talat så är jag ingen fan av avsugningar. 95% av alla brudar är rätt kassa på att suga. Min nuvarande flickvän är dock totalt anti-oral (både ge och få) och då saknar man det lite så en viss roll antar jag att det uppfyller.
Citera
2004-02-11, 02:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson
Ska jag vara ärlig så är oralsex ganska överskattat. Visst kan det vara trevlig med oralsex tillsammans med en flicka som vet vad hon gör, men på det hela taget är det ännu trevligare att turista i det hål som naturen skapat för dylik verksamhet.

Därför anser jag att oralsex snarare är ett komplement. Dock, som sagt, ett ganska överskattat sådant. Så skönt är det faktiskt inte. Snarare är det väl ögonfröjden som är den stora behållningen framför den faktiska friktionen, eller hur man ska uttrycka sig.

// Roger P.

Tvärt om.. skulle jag få välja hade det inte blivit annat än avsugningar, för det första slipper man jobba själv för det anndra är det goooare å för det tredje slipper man allt klet, om ni hänger med.. Det är heltenkelt det ultimata...
Citera
2004-02-11, 02:25
Medlem
Azraels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inzaneo
Tvärt om.. skulle jag få välja hade det inte blivit annat än avsugningar, för det första slipper man jobba själv för det anndra är det goooare å för det tredje slipper man allt klet, om ni hänger med.. Det är heltenkelt det ultimata...

Visst blir man lika förvånad varje gång över att det inte blir något klet..???
Citera
2004-02-11, 02:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Azrael
Visst blir man lika förvånad varje gång över att det inte blir något klet..???

sug å svälg trevlig helg....
Citera
2004-02-11, 09:01
Medlem
derangeds avatar
Avsugningar är som tidigare konstaterat väldigt beroende av den som ger.
Således var nog de första trevande oralsexupplevelserna i yngre tonåren ingen sexuell höjdare.

Däremot nuförtiden kan det vara riktigt bra om man har en dam som gjort sin orala hemläxa.

D.
Citera
2004-02-11, 10:55
Medlem
Dawnriders avatar
Oralsex är skönt som för/mellan/efter stimulantia.. under vissa omständigheter kan man få en enorm orgasm av att tex bli avsugen i dushen.

Flickan är klart positiv till oralsex, och det är trevligt.. definitift.

Innan jag fick det så hade jag inte någon större uppfattning.

En tjej tror jag kan få extremt mycket större chans till fina orgasmer om hon fått lite oralsex innan man börjar med det gamla in och ut.
Citera
2004-02-11, 16:50
Medlem
aurvang_s avatar
Avsugningar är överskattat, men det är skönt. Jag tror att det är den heliga drömmen för den amerikanska mannen. Precis som att 2 kvinnor knullar... Vilken var jävligt upphetsande när man var i undre tonåren...
Överskattat tycker jag att det e iaf. Jag knullar hellre...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in