2010-01-03, 02:50
Medlem
TokyoBarns avatar
Jag betalade, mest för att stödja flashback dårå
Citera
2010-01-03, 03:10
Medlem
stolpsk0tts avatar
jag betalade inte, men jag skulle nog tänka mig att betala i dagsläget
Citera
2010-01-04, 19:32
Medlem
Ett Hunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allt-gratis
Flashback har ett "system" där det övervägs om en eventuell avstängning kan leda till att användaren blir så förbannad så att denne kan tänkas regga ett nytt konto och betala 30:- för att "komma igång direkt", ibland kan användaren skriva ett, åtta, ibland flera hundra inlägg innan "rätt läge" infaller för att banna användaren. Sen för att "mörka detta" anspelar administrationen på att dom går på ip-nummer, skrivsätt, besökta forum osv

Avstängd vad annars

Skapade du den här tråden för att få det att se ut som att vi stänger av dig för det du skriver här?

Det är snarare så att admin förespråkar att så få som möjligt ska bannlysas, så din konspirationsteori faller ganska omgående.
Citera
2010-01-04, 23:26
Medlem
semuors avatar
Jag betalade nar jag reggade mig, inte for att stodja FB eller so, mest for att jag var for otalig for att vanta i 3 dagar
Citera
2010-01-05, 00:02
Medlem
Jag kan meddela att jag betalade - ikke! Gratis är gott.
Citera
2010-01-05, 00:22
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allt-gratis
Flashback har ett "system" där det övervägs om en eventuell avstängning kan leda till att användaren blir så förbannad så att denne kan tänkas regga ett nytt konto och betala 30:- för att "komma igång direkt", ibland kan användaren skriva ett, åtta, ibland flera hundra inlägg innan "rätt läge" infaller för att banna användaren. Sen för att "mörka detta" anspelar administrationen på att dom går på ip-nummer, skrivsätt, besökta forum osv

Avstängd vad annars

Glömt foliehatten hemma idag?
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här