2010-01-02, 15:52
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Hej,

Sökte men fann inte så nu frågar jag.

Hur många är det som egentligen betalar för sin registrering? Och vilken typ av användare tror ni att betalar för sitt "medlemskap"?
Citera
2010-01-02, 15:53
Medlem
namelessfacelesss avatar
Dom som tror att dom måste betala för att bli registrerade. Dvs dom som inte är uppmärksamma nog.
Citera
2010-01-02, 15:56
Medlem
_abous avatar
Såg den första 010an idag i Krim, antar att han sms´ade för att snabbt få dela med sig av sina "kontakter" och "broshor".
Citera
2010-01-02, 16:00
Medlem
Betala för reg?
Något jag missat?
Citera
2010-01-02, 16:01
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tukotih
Betala för reg?
Något jag missat?

Du kan betala 30.- så får du skriva direkt, annars så dröjer det tre dagar.
Citera
Medlem
_abous avatar
Citat:
Betala för reg?
Något jag missat?
Istället för att vänta tre dagar på att kontot aktiveras kan man numera skicka ett sms och aktiveras på en gång.
Fanns inte när jag reggade mig, vet faktiskt inte när det kom.
Citera
Medlem
epost72s avatar
Alla som har bråttom att ifrågasätta sin(eller någon annans) bannlysning i feedback
Nja det är väl folk som vill in i debatten så fort som möjligt.
Citera
2010-01-02, 16:02
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Citat:
Betala för reg?
Något jag missat?

Asså, om man inte vill vänta i några dagar innan ens konto blir aktiverat, så kan man betala en liten summa och komma igång direkt.
Citera
2010-01-02, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av b0gfetto
Du kan betala 30.- så får du skriva direkt, annars så dröjer det tre dagar.
:O
Visste jag inte.
Men jag tror inte man gör det bara för skrivandet, snarare för att stödja FB isf.
Citera
2010-01-02, 16:03
Medlem
Lundin89s avatar
Jag tänker så att de som inte hängt på Flashback en längre tid inte känner att det är viktigt att kunna starta/delta i en diskussion i den mån att man betalar. Så jag tänker att antingen är det någon ny som fort måste fram med sin frågeställning eller en Flashbackare som absolut vill bidra med något i en diskussion, men under ett annat alias.

Sen har vi ju exemplena Rayban90 och Lemasive som båda skapat konton de betalat för för att kunna skriva med oss, alltså bannlysta användare.
Citera
2010-01-02, 16:06
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lundin89
Jag tänker så att de som inte hängt på Flashback en längre tid inte känner att det är viktigt att kunna starta/delta i en diskussion i den mån att man betalar. Så jag tänker att antingen är det någon ny som fort måste fram med sin frågeställning eller en Flashbackare som absolut vill bidra med något i en diskussion, men under ett annat alias.

Sen har vi ju exemplena Rayban90 och Lemasive som båda skapat konton de betalat för för att kunna skriva med oss, alltså bannlysta användare.

Men att betala för ett konto är ju inte det samma som att få amnesti, eller? Då är det ju ingen vits med att ha ett straffsystem. Och som jag förstått det så får man inte vara aktiv med ett annat konto om en är bannlyst.
Citera
2010-01-02, 16:29
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbrahamLincoln
Men att betala för ett konto är ju inte det samma som att få amnesti, eller? Då är det ju ingen vits med att ha ett straffsystem. Och som jag förstått det så får man inte vara aktiv med ett annat konto om en är bannlyst.
Vilken värld lever du i egentligen?
Nu är det ju inte topic men det finns personer som bryter mot de reglerna också.

OnT
Antal som nyttjar tjänsten kan väl endast någon admin svara på.
Vilket typ av folk lär bara bli gissningar.

Jag tror inte att "färskingar" nyttjar tjänsten så mycket utan det är mer befintliga medlemmar som vill ha ett extra nick.

Titta bara på alla nyreggade lågpostare som postar info och frågor i krimforat.
Likaså är det säkert folk som har bråttom att få svar på en fråga.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in