2011-11-26, 22:53
Medlem
Mikeyjamess avatar
Kunde dom inte censurerat Momoas rv. Den var ckligt spetsig - tnk vilken hrlig syn det r i 3D
Citera
2012-01-03, 00:38
Medlem
Psyko Dads avatar
Hade ingen strre frvntning att JM skulle ens komma i nrheten av AS som Conan men detta var ju s hemskt uselt.
JM ser ut som en av mina vninnor fast med silikoninlgg i pannan & knns otroligt omanlig trots vad han nu skulle spela fr roll.
Historien var grslig & skdisarna vidriga, allt var fel fel fel. De har misshandlat en av mina favoritfilmer de jvlarna.
Citera
2012-01-03, 04:25
Medlem
noksocaws avatar
Kan ngon frklara fr mig en sak angende masken.
Citera
2012-01-03, 07:14
Medlem
Spiaccas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noksocaw
Kan ngon frklara fr mig en sak angende masken.

Conans tjej skulle bli frugans
. I introt var det ju bara barbarerna som lyckades
s kanske r Conan immun mot den
Citera
2012-01-04, 20:47
Medlem
Gamla conan klart mycket bttre!
Citera
2012-01-05, 16:30
Medlem
Opilus5500s avatar
Jag har inte sett den nya Conan r den bra? jag uppvuxen med frsta.
Citera
2012-01-06, 00:14
Medlem
.Dead.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Opilus5500
Jag har inte sett den nya Conan r den bra? jag uppvuxen med frsta.

Besvra dig inte med att se den, urusel. Jag r inte ens uppvxt med de gamla filmerna och tycker att dom (frsta iaf) r bttre. Detta var en av de f filmer jag inte kunde se klart hela, sg ~hlften en dag och resten ngra dagar senare. (Bara fr att, en princip jag har att se klart filmer jag brjat titta p ) Var mer intressant att fila naglarna n att titta p filmen..
Citera
2014-11-15, 22:39
Medlem
Jag tyckte den var grymt cool! Men jag r lite av ett fan av Conan och R E Howard, s jag var vl pverkad av detta...

Storyn r ibland lite frvirrad, det r ett stort hopp mellan bakgrunden och mellanfilmen som r ofrklarat och jag trodde att den skulle se ut mer som de gamla Conan rullarna, typ stilen osv...men visst gr den att se om man inte str sig p Jasons Momoas hr och lngkjol.

Conan the Destroyer och Red Sonja r ju mer fr barn...men dom sg nd coolare ut, rustningarna och klderna osv. Som sagt...lngkjol, nej...
Citera
2024-03-26, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TinTim
Jaha nu brjade jag dregla ner tangentbordet, hade lite koll p att det var prat om en ny Conan rulle, men att Dolphan skulle spela Conan hll p att ge mig FB storlek.

http://www.imdb.com/title/tt0816462/

Iofs prat om att Daniel Cudmore skall spela Conan (Skott i pannan)

Det enda trkiga med det r vl att Red Sonja skjuts upp tills Conan e klar.

Jason Momoa spelade Conan vl, dremot blev filmen en katastrof av andra anledningar. En reboot med Momoa i huvudrollen, Giancarlo Esposito som Thulsa Doom och Marion Cotillard som Belit hade kunnat bli jvligt bra - avgrande blir dock regissren och hans team.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in