2009-12-31, 15:31
Medlem
Jag har köpt ett par vanliga fartbombs till mig själv i en turk-affär!
Jag vill nog inte säga att jag blivit ordentligt blåst men jäveln har snott mina 20 kr. Jag klämmer på den lila påsen och den jäser. Det är meningen att den ska explodera men nej det vägrar den. Man får typ stampa på den för att det ska lukta men det luktar ju inte mycket alls . Så tips! Köp inte fartbombs från turk affärer dom suger tydligen
Citera
2009-12-31, 15:43
Medlem
Ska komma ihåg det, tack
Citera
2010-01-02, 01:04
Medlem
Inhales avatar
Kontakta konsumentverket, 20 kronor är ju en mindre förmögenhet ju.
Citera
2010-01-02, 01:39
Medlem
Röbbesnöbbes avatar
Nja tror de har ett bäst före datum. Mina funkade riktigt bra och luktade verkligen anal i en stor area. Hittade några jag glömt bort i ett tag o de funkade faktiskt inte alls, blev precis som du sa då.
Citera
2010-01-02, 13:04
Medlem
Kricas avatar
Liquid ass någon?
Citera
2010-01-02, 13:37
Medlem
Uber0ns avatar
Du kanske bara råkade ut för ett måndagsexemplar?

För övrigt skulle din varning bli mycket tydligare om du skrev vad produkten heter, vilken tillverkare det gäller eller åtminstone bifogade ett foto på den så att folk känner igen den.
Citera
2010-01-02, 15:56
Medlem
E-tards avatar
Jag misstänker att det beror på temperaturen. De flesta kemikalier reagerar långsamare med varandra när det är kallt.
Prova fartbomben hemma i köket (rumstemperatur). Du kommer inte att bli besviken.
Citera
2010-01-02, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av veskouan
Jag har köpt ett par vanliga fartbombs till mig själv i en turk-affär!
Jag vill nog inte säga att jag blivit ordentligt blåst men jäveln har snott mina 20 kr. Jag klämmer på den lila påsen och den jäser. Det är meningen att den ska explodera men nej det vägrar den. Man får typ stampa på den för att det ska lukta men det luktar ju inte mycket alls . Så tips! Köp inte fartbombs från turk affärer dom suger tydligen

Exakt sånna här sprängde jag och i rumstemperatur!

http://www1.dealextreme.com/productimages/sku_8570_1.jpg
Citera
2010-01-03, 02:32
Medlem
Mil3nk0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av veskouan
Exakt sånna här sprängde jag och i rumstemperatur!

http://www1.dealextreme.com/productimages/sku_8570_1.jpg

Tro mig.. om de inte varit gamla/fejk så hade du spytt av doften. Spräcker du en i lyan så kommer du att behöva utrymma
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in