2009-12-31, 10:10
Medlem
Drog ned och brnde ut dena isofil http://thepiratebay.org/torrent/5142...-_DVD_(Swedish)

Nr man lser trdarna dr str det att programmet ska funka. Men nt jvlas med mig. Installationen verkar g bra, och sen nr man kommit s lngt s det str att installationen ska avslutas och datorn startar om s laddar det och allt verkar ska funka men sen stannar det av och bakgrunden blir bara svart. Muspekaren kan man rra men sen hnder inget mer. Provade lta det st ver natten fr att se om det var nt i cracken som behvde tid p sig men icket. Provat installera det 3 gnger med samma resulstat nu.

Vad r problemet, det funkar ju fr tusan fr de andra som skrivit i trden p PB.
Senast redigerad av FrozenWithin 2009-12-31 kl. 10:13.
Citera
2009-12-31, 10:21
Medlem
z4ranoffs avatar
Detta r ett vldigt vanligt problem. Oftast beror det p att du har anslutit fler bildskrmar till ditt grafikkort s under installationen hoppar det ver till den andra skrmen du inte kan se ngot p.

Jag hade sjlv enorma problem med detta och frskte installera om minst 5 gnger innan jag kom p att jag hade anvnt 2 sladdar till min skrm av ngon anledning s det vara bara att dra ut den ena s funkade det
Citera
2009-12-31, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z4ranoff
Detta r ett vldigt vanligt problem. Oftast beror det p att du har anslutit fler bildskrmar till ditt grafikkort s under installationen hoppar det ver till den andra skrmen du inte kan se ngot p.

Jag hade sjlv enorma problem med detta och frskte installera om minst 5 gnger innan jag kom p att jag hade anvnt 2 sladdar till min skrm av ngon anledning s det vara bara att dra ut den ena s funkade det

Va, r det en sn fnig sak. Har iofs den kopplat till min LCD-TV via en HDMI-kabel. Ska det vara den orsaken som ligger bakom det allts? Vad ljligt. Mste jag kolla upp! Tack fr svaret! Om det inte r det, vad skulle det kunna finnas mer fr anledningar?
Senast redigerad av FrozenWithin 2009-12-31 kl. 10:36.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in