De försöker göra en racingsimulator, på bana. NFS tycker jag ska vara på vägen, samt mer åt arkad hållet.
Most Wanted är det bästa spelet dock.
Tycker inte de försökte, de lyckades med en bra blandning mellan simulator och arkad. det är ju inte i samma stil som de andra, men klart värt att prova för att se om man gillar det.
Need for speed Porsche Unleashed, riktigt bra. Börja med 50-tals Porscharna och kämpa sig uppåt i tiden. Bra känsla och trimmöjligheter, även som testförare var rätt skoj att köra.
Måste säga att Underground 2 är det bästa som har gjorts i NFS serien. Att köra runt fritt i en stor stad är något man saknar i måånga spel. På andra plats säger jag Shift.
Visst shift är inte på gata osv osv, MEN det är ett jävligt bra racingspel. Riktigt bra känsla och sjukt snygg grafik.
I stort sett allt som släpptes mellan Underground 2 och shift var skraep
Skitroligt i början när man får uppgradera sin bil och stajla den, men efter ett tag så tröttnar man på banorna tycker jag. Alla banor känns likadana nästan tycker jag
Samma omgivning liksom hela tiden.
Som vanligt måste 90% av inläggen raderas då de bara är oneliners utan minsta intresse för diskussion utan bara öka sin postcount. Och med utgångpunkten att inte ens TS bemödar sig med att ens försöka göra en vettig trådstart kommer hänglåset på.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!