• 2
  • 3
2011-04-07, 01:09
Medlem
d00rkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nock
Jag var först revisionist men valde att inte bli det längre eftersom jag kom på att jag gillar idén att utrota alla judesvin.
Du är i så fall åtminstone en som både accepterar och drar den logiska konsekvensen av dina nazistiska böjelser!
Citera
2011-04-07, 05:41
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nock
Jag var först revisionist men valde att inte bli det längre eftersom jag kom på att jag gillar idén att utrota alla judesvin.

Där ser man Det är det jag tycker också, de hatade så intensivt judarna. Så står folk tro att de inte försökte göra något åt juleproblemen. För lösa sina egna problem ???

Hade Hitler lyckats rädda jorden från alla judar, så hade nazisterna dag uppskattat , dyrkat han som räddade jorden från judaravskum.

Så jag förstår inte varför folk ena sekunden vill få att tyskarna ville ej försöka, Sedan hatar många judarna så intensivt, att de önskade deras död.

Så de har ju inte bättrat på min övertygelse, att det inte har hänt. Tvärtom så får de en att läsa på och det blir mer logiskt att det har hänt.

Men jag vet att det har hänt, av personliga orsaker. Så mig blir det svårt att övertyga att det inte har hänt. Därför blir jag aldrig revisionist
Citera
2011-07-31, 22:40
Medlem
nötallergikers avatar
Ögonvittnen från både soldater och överlevande, inspelningar och foton som finns kvar, bevarade gaskammare och massgravar etc, mein kampf...

Framförallt ligger det helt i linje med vad nazister då och idag egentligen vill. Det är en ideologi byggd på hat och rasism och om en sådan får råda så leder det alltid till massmord. Att det skedde känns såhär år 2011 inte längre som en överraskning eller engångsföreteelse. Det lär hända igen. Redan börjar en del europeer glömma det som hänt och röstar in högerextrema partier i nästan varje land.

Har aldrig hört något revisionistiskt argument som inte känts fullkomligt krystat. Aldrig hört någon revisionist som verkat seriös (trots att de ofta verkar intelligenta).

Att hävda att utrotningen aldrig hände är som att hävda att vatten smakar persika. Det finns ingen anledning att betviva den. Men det är rätt kul att läsa argumenten
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in