Citat:
Ursprungligen postat av korsspindeln
Du sitter väl inte å blir arg, det här kanske svalnar ner dig.
http://www.genesis.nu/kortnytt.html
Varför skulle jag bli arg av en ID-tomte som inte kan svara på frågor eller bemöta argument. Det är ju bara att se dina senaste inlägg där du svara mig, det finns tydliga frågor där som du bara ignorerar. Det säger en hel del om hur mycket du har på fötterna. Inte en enda gång har jag sett dig skriva ner ett vettigt argument, du fixar ju ingen annat än att desperat länka till andra ställen.
Så jag ställer frågan till dig igen, vill du verkligen att jag går igenom tråden och sammanställer alla frågor och argument som du ignorerat? Ja eller nej duger fint som svar. Om du svarar ja så skall du få en fin lista som visar dina tillkortakommanden, svarar du nej så vet jag att du har lite självinsikt långt där inne och att du fattar hur pinsamt det skulle se ut.
Ditt val, men det är faktiskt jättekul att du tror dig ha förmågan att ha gjort mig arg. Jag ser det här mer som lyteskomik, jag har nästan dåligt samvete för att jag petar på dig med den där pinnen som heter vetenskap, för det är ju uppenbart för alla som läser att du inte kan värja dig.