Flashback bygger pepparkakshus!
2009-12-30, 17:19
Medlem
racermans avatar
Köpte JWH-250 från OrganicRC för nån dag sen och skiten är helt verkningslöst, har köpt av PM förut och då har det varit väldigt bra kvalitet. Har rökt doser uppemot 100mg av OrganicRCs JWH och känner inte ett skit.

Någon som också köpt 250 av dom och kan berätta om kvaliten?
Citera
2009-12-30, 18:58
Medlem
Wallss avatar
Testat både PMs och ORCs jwh-250 och de har för mig haft likvärdiga effekter.
Citera
2010-01-03, 21:29
Medlem
TjackadHamsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av racerman
Köpte JWH-250 från OrganicRC för nån dag sen och skiten är helt verkningslöst, har köpt av PM förut och då har det varit väldigt bra kvalitet. Har rökt doser uppemot 100mg av OrganicRCs JWH och känner inte ett skit.

Någon som också köpt 250 av dom och kan berätta om kvaliten?

Det kan inte ha med tolerans att göra? Vet att toleransen ökar fort på JWH-analoger. Rökt lite mycket på senaste?
Citera
2010-01-03, 21:31
Medlem
racermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjackadHamster
Det kan inte ha med tolerans att göra? Vet att toleransen ökar fort på JWH-analoger. Rökt lite mycket på senaste?

Kom fram till problemet, fick inte JWH-250 utan det blev tydligen Methylon istället.
Citera
2010-01-03, 22:33
Medlem
Graspars avatar
Citat:
Kom fram till problemet, fick inte JWH-250 utan det blev tydligen Methylon istället.

Det var ju ingen liten miss, att skicka fel knark av misstag är ju direkt farligt.
Citera
2010-01-03, 22:53
Medlem
TjackadHamsters avatar
Citat:

haha vad i helvette? Hur kom du fram till det föresten? I frustrationen till att det inte funkade bara hävde allt i munnen eller?
Citera
2010-01-03, 23:05
Medlem
Spritpennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjackadHamster
haha vad i helvette? Hur kom du fram till det föresten? I frustrationen till att det inte funkade bara hävde allt i munnen eller?

Ja det undrar fan jag med!
Citera
2010-01-03, 23:44
Medlem
racermans avatar
Var väl till viss del mitt eget fel men, sidan va lite luddig när jag beställde så stod det bara ------- 1g på min beställning och antog att det skulle se ut på de viset men tydligen så var det methylon.

Efter att ha doppat några cigg i pulvret och rökt utan effekt så gjorde jag en spliff på cirka 100-150mg i som bara gav mig illamående så jag mailade dom och frågade vad jag hade fått för skit och tada! du har fått methylon -.-.

Blev iaf en nyårskväll jag aldrig glömmer (första gången på CS)
Citera
2010-01-04, 00:02
Medlem
Hahahahaha doppar ciggen i JWH ? hade för mig att man blanda ut de med aceton då får man ju typ 25 gram röka på 500 mlg
Citera
2010-01-04, 00:05
Bannlyst
Citat:
Var väl till viss del mitt eget fel men, sidan va lite luddig när jag beställde så stod det bara ------- 1g på min beställning och antog att det skulle se ut på de viset men tydligen så var det methylon.

Efter att ha doppat några cigg i pulvret och rökt utan effekt så gjorde jag en spliff på cirka 100-150mg i som bara gav mig illamående så jag mailade dom och frågade vad jag hade fått för skit och tada! du har fått methylon -.-.

Blev iaf en nyårskväll jag aldrig glömmer (första gången på CS)
Haha fyfan!

Methylone är schysst som fan, kul att du fick en bra kväll iaf och att allt löste sig tillslut, skickar dom nytt nu då eller?
Citera
2010-01-04, 02:37
Medlem
racermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabbe_86
Haha fyfan!

Methylone är schysst som fan, kul att du fick en bra kväll iaf och att allt löste sig tillslut, skickar dom nytt nu då eller?

Ingen aning, skrev ett mail och frågade i onsdags och har inte fått svar ännu, sidan har varit nere nu sen i torsdags av nån skum anledning.
Citera
2011-03-13, 19:14
Medlem
kan man köpa Jwh från nått svenskt företag, isf vart då skulle nån kunne länka några sidor man kan beställa Jwh ifrån i pm, tänkte göra egen rökmix. tack i förhand
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in