Citat:
Ursprungligen postat av molly62
Jag kan tala om för dig att jag har förlorat ett jobb på grund av en snarvlande jude.
Det är också ett stort familjeproblem med att en jude lurat min kusin emot mig i en familje affär.
Dessutom så finns det ingen folkgrupp som är mera organiserad än judarna och så är det väl litet konstigt att de fortfarande kräver Tyskland på skadeståndspengar för vad som skedde med dem under 1930-40 talet. Ingen annan folkgrupp håller på med sådant.
Att du bor i ett land där det finns lika många judar som i Israel har gjort att du ser världen med deras ögon, de är också väldigt skickliga på att manipulera folk och de har lyckats med dig.
En bland de första saker jag lärde mig som liten var att man aldrig skall handla och göra affärer med judar.
Om du var en högpresterande anställd så var det ju ytterst ointelligent av arbetsgivaren att göra sig av med dig. Men du borde ju lätt få ett nytt jobb i sådana fall.
Judar har rykte som sluga affärsmän. Men det har danskar, holländare och lebaneser också. Men dom kanske också är i konspiration mot svenska nassar.
80 procent av alla judar röstar demokratiskt i USA så att jag ser världen med deras ögon stämmer inte, jag är republikan i huvudsak. Sedan stämmer det inte med mina erfarenheter att klumpa ihop judar i en grupp generellt finns mycket skillnader och konflikter även i Israel. Dock så gör externa hot att detta inte syns.
Att driva skadeståndsprocesser mot tyskarna pga krig har många andra grupper och länder gjort, bl a efter första världskriget. Ser väl inget fel i det direkt om man startar och förlorar krig så förlorar man mark och eller pengar/naturresurser.