2009-12-29, 20:13
Medlem
Tnkte tanka i nya drivare till moderkortet, och d innebr vl det att resten ocks mste skickas in.

Det r vl dem hr jag funderar p:

moderkortsdrivare (chipsets), ethernet, usb, ide, sata2, ljud, graffe...har jag missat ntt?

Lista grna i vilka steg jag ska ta dem.
Citera
2009-12-29, 20:17
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Vilket operativsystem talar vi om hr?

Har ven detta ngot servicepaket?
Citera
2009-12-29, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CyrusGNetWork
Vilket operativsystem talar vi om hr?

Har ven detta ngot servicepaket?

oops sry...xp och SP3..
Citera
2009-12-29, 20:23
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Att lgga ngon turordning p installationen r en aning verdrivet anser jag. Det ska installeras oavsett, eller hur?

Men brja med drivrutinen som avser ntverkskortet s du kan hmta hem dom senaste drivrutinerna om du inte har gjort det. Drefter brja lgga in drivrutin per drivrutin och inte minst alla uppdateringar ifrn Windows Update.

Tnk bara att startar om datorn om nu detta dyker upp vid en installation innan du pbrjar en ny installation.
Citera
2009-12-29, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CyrusGNetWork
Att lgga ngon turordning p installationen r en aning verdrivet anser jag. Det ska installeras oavsett, eller hur?

Men brja med drivrutinen som avser ntverkskortet s du kan hmta hem dom senaste drivrutinerna om du inte har gjort det. Drefter brja lgga in drivrutin per drivrutin och inte minst alla uppdateringar ifrn Windows Update.

Tnk bara att startar om datorn om nu detta dyker upp vid en installation innan du pbrjar en ny installation.

Okej, det hr med ntverkskortet r den drivaren som brukar heta ethernet va?
Citera
2009-12-30, 16:08
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
r ntverskortet integrerad med moderkortet s hmtar du hem drivrutinen p moderkortets hemsida. Dr i denna fil s finns ven drivrutinen till ntverkskortet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in