• 1
  • 2
2004-02-12, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnkBank
Umm... om man har luskat fram rätt namn, då har man ju just det... rätt namn. Då är det iaf ingen oskyldig som hängs ut

Eller att du TROR att du luskat fram rätt namn men det inte är det... vad begår du för brott då? Förresten är man att anses som oskyldig tills man är dömd och domen vunnit laga kraft.
Citera
2004-02-12, 11:44
Medlem
Secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av advocaten
Eller att du TROR att du luskat fram rätt namn men det inte är det... vad begår du för brott då? Förresten är man att anses som oskyldig tills man är dömd och domen vunnit laga kraft.

Vi vet det....Du behöver inte spela duktig..Det är jättebra att du läst juridik o så..
Man behöver inte vara Leif Silbersky för att förstå att det inte är lagligt att föra personregister på nätet...tanken var väl mer att vi skiter i att det är olagligt alternativt fixar ett smart sätt så att registret endast kan ses av "medlemmar"
Citera
2004-02-12, 11:51
Bannlyst
det fanns en sida en gång, tror den ff finns.. typ svartalistan.nu eller liknande.. Ingen som vet? Det ska finnas en "fake" variant oxå..
Citera
2004-02-12, 21:40
Medlem
Henkots avatar
Åt helvete med alla "Blocket bluffare"
Citera
2004-02-13, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sec
Vi vet det....Du behöver inte spela duktig..Det är jättebra att du läst juridik o så..
Man behöver inte vara Leif Silbersky för att förstå att det inte är lagligt att föra personregister på nätet...tanken var väl mer att vi skiter i att det är olagligt alternativt fixar ett smart sätt så att registret endast kan ses av "medlemmar"

Egentligen tänkte jag skriva en ganska spydig kommentar, men insåg att du inte skulle fatta vinken iaf. Så jag sparar det. Du får gärna komma med fler spydiga kommentarer, folk skrattar säkert sig harmynta åt dig.
Egentligen ganska bra att du skiter i lagarna, kanske man kan hälsa på dig på Kumla sen då.
Citera
2004-02-13, 13:18
Medlem
Secs avatar
Nä..bra..
Det är bara så att jag retar mig nåt fruktansvärt på människor som tror sig veta allt...sen att jag inte tror ett skit på att du är utbildad jurist, väktare, skyddsvakt osv gör ju inte saken bättre.
Citera
2004-02-13, 19:02
Medlem
sånt funkar aldrig. se till att fixa dina affärer på ett bra sätt istället
Citera
2004-02-13, 19:40
Medlem
^swestres^s avatar
Sen är det väl lite fel målgrupp du skriver till? Jag menar FB... Finns Bedragare så finns dom här...
Citera
2004-02-13, 20:25
Medlem
swet: word...
Citera
2004-02-13, 21:24
Medlem
Secs avatar
Absolut...här finns riktigt många as..men samtidigt finns här många "ärliga" ....Det är ju ändå en del som redan berättat att dom blivit blåsta.
Sen kan även "oärliga" människor bli blåsta nån gång.
Men skitsamma...har redan lagt ner projektet..jag blev ju ändå aldrig blåst på några pengar. killen fick däremot smaka på lite optix pro-lekar. mycket skoj.
Citera
2016-06-22, 13:12
Medlem
Jag blev lurad av GO GRUPPEN AB, Australian byggg ab

De stämde mig för ett jobb det inte slutförde där jag förlorade flera hundra tusen

läs mer

https://www.facebook.com/groups/2030...57694/?fref=ts

brabyggare.weebly.com
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in