• 5
  • 6
2011-08-04, 19:39
Medlem
PundarMuppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prickskytten
Vad brukar ingngs dosen p vitt vara? En fjrdis?
beror p, iv eller jaga drake? skulle inte dra i mig mer n kanske 0.10 MAX i frsta fixen iaf. ta ofrskmt lite och knn sjlv, olika p olika varor.
Sila fint folk!
Citera
2015-11-02, 13:44
Medlem
lz_kellys avatar
Halloj. r s hr att jag har brunt p G, men inga verktyg (har pumpar, men inga nlar). S de enda alternativen fr mig r snorta, rka eller rvpanna. Har testat att snorta det frr - och det gillade jag verkligen - men nr jag lser denna trd s knns som det jag gr miste om mycket.. Frskte rka men det var ju fanimej som att leka astronaut. Tips? r inte biotillgngligheten hg i rven?
Citera
2015-11-02, 14:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lääz_kelly
Halloj. r s hr att jag har brunt p G, men inga verktyg (har pumpar, men inga nlar). S de enda alternativen fr mig r snorta, rka eller rvpanna. Har testat att snorta det frr - och det gillade jag verkligen - men nr jag lser denna trd s knns som det jag gr miste om mycket.. Frskte rka men det var ju fanimej som att leka astronaut. Tips? r inte biotillgngligheten hg i rven?
Den r hgre i stjrten n nasalt, inte s mycket hgre vad jag fick fram, men ngot mer - och snabbare kick sklart. S vill du ta det i stjrten s gr det.
Citera
2016-01-24, 03:41
Bannlyst
Hade svrt o stta nu, vet inte varfr, fr de J:et kag jar mi blir VLDIGT brunt, nstan svart.

D tnkte jag bara 1 sak, "d kkr jag en rvpanna" och satte upp den daijman kiggandes p ryggne

Det var faktskt s att jag frsta gngen tog heroin rektalt - och det fungerade RIKTIGT bra.

Effekem stiger och stiger hela tiden, men det fungerar helt klart.
Citera
2016-02-03, 19:16
Medlem
Hajvs avatar
har en frga angende rvpanna, r det helt enkelt att man kr in kanylen i skinkan och skjuter in lsningen? Sjlv har jag bara rkt, skjutit iv och intramuskulrt
Citera
2016-02-03, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hajv
har en frga angende rvpanna, r det helt enkelt att man kr in kanylen i skinkan och skjuter in lsningen? Sjlv har jag bara rkt, skjutit iv och intramuskulrt

Ingen kanyl alls, man stoppar in pumpen i rektum och sprutar in lsningen.
Citera
2016-02-03, 19:46
Medlem
Hajvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wookiedoodle
Ingen kanyl alls, man stoppar in pumpen i rektum och sprutar in lsningen.

okej, tack fr svar. hur snabbt kommer effekten?
Citera
2016-02-03, 21:32
Medlem
Citat:
okej, tack fr svar. hur snabbt kommer effekten?

10 min tar det innan jag knner av det ordentligt, effekten smyger sig p.
Citera
2025-03-02, 23:54
Medlem
Snabb frga, r det ngon pong med att lsa upp brunt om man drar rvpanna? Jag tnker att det br absorberas bra ven om det r grumligt, har tagit nasalt och rkt innan men pga ett handikapp kan jag inte rka p egen hand.
Citera
2025-03-03, 13:42
Medlem
Citat:

Trodde du man drog en rvpanna med kanyl!?
Huvaligen, ryser av bara tanken!
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in