2009-12-29, 01:35
Medlem
Jag föreslår att inredningsforumet bör delas upp i "inredning" och "inredningsförslag/tips", precis som i "mode och livsstil". Detta skulle innebära att vi får ett forum där alla generella diskussioner om inredning, såsom stilar och möbler, äger rum, och ett där man kan ställa frågor av slagen "Hjälp mig inred min etta" och "Hjälp mig hitta en soffa som passar".
Som jag tidigare nämnde är "mode och livsstil" uppdelat i två underforum, vilket ,enligt min mening, fungerar utmärkt.
Citera
2009-12-29, 01:47
Medlem
_abous avatar
Låter vettigt, men som vanligt skulle väl 20-30 exempeltrådar sitta fint, för att visa att behovet finns.
Citera
2009-12-29, 13:55
Medlem
orkarNs avatar
Du har trådar på förstasidan i inredningsforumet som är från 23/12. Det känns inte som att forumets aktivitet är såpass hög att de två ämnena du utpekar inte kan samsas i samma underforum.
Citera
2009-12-29, 14:03
Medlem
epost72s avatar
Inredning innehåller fn 180 trådar att dela upp det i ytterligare kategorier låter lite overkill.
Citera
2009-12-29, 14:07
Moderator
rotadents avatar
Jag som moderator i bostad och inredning ser inte heller behovet. Det är väldigt lite aktivitet i inredning generellt och rätt många av trådarna som finns där är sånt jag har flyttat dit, de flesta verkar inte se att det underforumet finns över huvud taget. Jag ser inget värde med en uppdelning, snarare tvärtom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in