• 6
  • 7
2009-12-29, 20:25
Medlem
Croissantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av techd
Förstår inte ens folk som slåss över huvud taget. Ett slag är ju x gånger mer kraftfullt än inget, så man kan ju för fan döda personer med slag. Vidrigt!

Våld är för folk som vill ha adrenalinkickar eller inte kan argumentera.
Kloka ord
2009-12-29, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Croissanten
Kloka ord

Du hade också en poäng
Slagsmål med endast knogar skulle minska många dödsfall i världen.
2009-12-29, 20:37
Medlem
NineLivess avatar
Hur får ni det till att den ena bruden är "blatte"?
Hon har mörkt hår ja, men det skulle lika gärna kunna vara två chavs som
löser en dispyt underklassmässigt.
2009-12-29, 20:51
Medlem
Tratts avatar
Man sparkar seriöst inte på någon som ligger ner, blir seriöst hatfylld av att se detta och vill verkligen slänga av den mörkhåriga tjejen av en bro.

Vart tog det hederliga slås till någon ger up, om någon ligger ner sparkar man inte på den, om någon inte gör motstånd som den blonda tjejen absolut inte gör så slutar man.

Om det är i Sverige hoppas jag att hon och hennes släkt åker ut, då menar jag verkligen hela släkten.
2009-12-29, 20:57
Medlem
FrkSolskens avatar
Det kan inte vara så att detta är någon form av "inträdesprov" till nåt gäng? Det verkar inte som att hon gör mycket till motstånd, och dessutom är det inte en enda av de som står och tittar på som verkar bry sig speciellt mycket...
2009-12-29, 21:07
Medlem
Fruktansvärt. Vad skriker dom?
2009-12-29, 21:16
Medlem
Jichael..Macksons avatar
Fuck me, det där var en av de värsta jag sett...
2009-12-29, 21:19
Medlem
rakes avatar
Tveksamt om detta är från sverige. Den här filmen såg jag för ett tag sen på machovideo eller ync, om någon orkar så kan man ju försöka hitta den där för där brukar det stå lite bakgrund.
2009-12-29, 21:31
Medlem
Vad är diskussionsunderlaget för denna tråden?

Håller vi oss kvar vid "var, varför och vilka?"?

I så fall så kan vi väl starta 206 nya trådar om alla Girl Fights på följande sida?

http://www.fighttips.com/fights/girl-fights/

2009-12-29, 21:50
Medlem
Vilken jävla hora!!!

och vad är det för fega idiot-äckel som står runt omkring? Det är ju för fan massa folk där och ingen gör något, utom en jävel som går fram och måttar en spark i huvudet på tjejen...

Ibland önskar man ju att det funkade lite mer som i Kina på vissa plan!
2009-12-29, 22:07
Medlem
SD2010s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
äh gå skit ner dig din nyreggade tönt, klart som fan man gör motstånd, oftast är tjejer väldigt agressiva om en annan slår en, hade det varit en stor karl hade jag förstått hon blev rädd men det där var ju löjligt.

Jaja... man vet inte vad som hänt "innan". Dock så verkade hon inte ha några som helst vänner till hjälp och OM hon hade gjort motstånd hade hon säkert varit död idag. Om hon inte är det. Skit samma. Jag är ingen tönt. Fan va elak du är! Är du rasist?
2009-12-29, 23:29
Moderator
Hamilkars avatar
Jag finner att det är tillräckligt starka skäl för att tro att incidenten inte är aktuell för att jag ska låsa den för närvarande. Om någon skulle komma upp med belägg för att det rör sig om ett aktuellt kriminalfall, PM:a en krimmoderator med beläggen så låser vi upp tråden.
/Hjälpmod.
Senast redigerad av Hamilkar 2009-12-29 kl. 23:31.
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in