2011-10-06, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrLegendary
Måste man skatta när man plockar ut pengar från pstars? Vet att många andra har frågat samma sak men jag tycker att det har varit lite blandade svar. Många av er som skriver här lär ju ha plockat ut en del, fick ni skatta?

Asså i teorin är det fortfarande en pågående tvist om man ska behöva skatta eller inte, men i praktiken så är det bara att plocka ut utan problem (egen erfarenhet), om du inte lyckas klonka sunday million eller något för då kommer antagligen skatteverket vilja ha en del av kakan
Citera
2011-10-11, 16:58
Medlem
pilzans avatar
vilken nivå på pokerstars måste man...

Komma till för att det ska motsvara ungefär 50% rb?
Citera
2011-10-11, 17:15
Medlem
Jimmits avatar
Av vad jag hört typ Supernova Elite för att nå omkring 40%. Men grejen är ju att det blir väldigt osäkert iom att de kör med en massa bonusar som man kan räkna som "rb" också.

Läs mer: http://www.thepokerbank.com/rooms/pokerstars/rakeback/
Citera
2011-10-11, 18:37
Medlem
pilzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jimmit
Av vad jag hört typ Supernova Elite för att nå omkring 40%. Men grejen är ju att det blir väldigt osäkert iom att de kör med en massa bonusar som man kan räkna som "rb" också.

Läs mer: http://www.thepokerbank.com/rooms/pokerstars/rakeback/

det är ju fruktansvärt dåligt egentligen? Sa ingen att deras bonussystem var det bästa?
Citera
2011-10-11, 19:17
Medlem
What? Jag har för mig att suernove elite ger typ 70-80% RB.
Vet att Plantium ger 28% typ.
Citera
2011-10-11, 19:58
Medlem
har hört att supernova elit i princip är 100%
Citera
2011-10-11, 20:38
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pilzan
Komma till för att det ska motsvara ungefär 50% rb?

Supernova som tjänar ihop 500K VPP om året
Citera
2011-10-12, 00:17
Medlem
Pelikan17s avatar
Asså jag fattar fortfarande. Hjälp mig att få reda på man får biljett till 10$ WELCOME FREEROLL.

Jag får/hittar inte min förbannade biljett. Behöver man ha satt in pengar för att få biljett till den? Skapade ett account (igen) igår för att lira denna, men kan inte joina. Turneringen ligger på Turnering > Privat, och den går en gång i halvtimmen.

Om ni tycker jag är snål så har förövrigt inte mycket kapital, därför sätter jag inte in nån slant ännu.

Tack på förhand
Citera
2011-10-12, 09:46
Medlem
Kan man få någon insättnings-bonus om man redan har tagit ut en gång. För jag har nyttjat 2st deposits, men under den andra tog jag ut hela rullen när det bara var typ 100vpip kvar för att få bonusen. Jag skickade ett mail till dem, men det sa att om man cashar ut under en bonus-period kan de inte göra några undantag. Finns det andra sätt? någon reload-bonus t.ex. Jag har hört om dessa.
Stars är jävligt skönt men skulle värkligen behöva bonusen för det motsvarar ungefär 150% rakeback.
Citera
2011-10-15, 02:36
Medlem
Hur går det för Terken89 på Pokerstars? Ser att han lirar highstakes och han bland annat spelar väldigt aggresivt och möter gärna väldigt bra spelare. Känns ju inte som det ultimata kanske. Därför undrar jag hur det går för han. : )
Citera
2011-10-15, 07:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MRZnr1
Hur går det för Terken89 på Pokerstars? Ser att han lirar highstakes och han bland annat spelar väldigt aggresivt och möter gärna väldigt bra spelare. Känns ju inte som det ultimata kanske. Därför undrar jag hur det går för han. : )

http://www.highstakesdb.com/profiles.../Terken89.aspx
Citera
2011-10-15, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sezone
http://www.highstakesdb.com/profiles.../Terken89.aspx

Tack. Jag googlade honom igår innan jag frågade här och hittade den sidan. Men jag tycker inte den stämmer då han gamblar med 5-10kr i varje pott när han spelar omaha.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in