2009-12-27, 23:21
Medlem
mr-panics avatar
Våran katt försöker att sätta på våran hund! Han går till hunden när den ligger och sover och jamar skrikande och juckar med sin lilla kuk framme! Att hundar juckar "rider" på allt möjligt är man ju van med! Men katter brukar dom bete sig på det sättet? Någon som varit med om liknande?
Citera
2009-12-27, 23:39
Medlem
Hur gamla är dina djur? När hunden är i puberteten så utvecklas det vissa anal körtlar som producerar s.k "parnings hormoner", även katter kan reagera på detta.

Det du kan göra är att antingen pensla tonfiskolja på och strax inuti ändtarmen på hunden, eller ta en dildo på omkrets ā la 20 centimeter och kö upp den i arslet på katten när det försöker göra liknande. Tillslut kommer den lägga av, förutom om katten råkar tända på hardcore bondage.

Mvh.
Citera
2009-12-27, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr-panic
Våran katt försöker att sätta på våran hund! Han går till hunden när den ligger och sover och jamar skrikande och juckar med sin lilla kuk framme! Att hundar juckar "rider" på allt möjligt är man ju van med! Men katter brukar dom bete sig på det sättet? Någon som varit med om liknande?

Har du ingen möjlighet att fixa ihop ett litet videoklipp ? Hade varit lättare att ge mer konkreta tips. Dessutom verkar detta vara ett problem som förekommer ofta.
Citera
2009-12-27, 23:52
Medlem
mr-panics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -TMF-
Har du ingen möjlighet att fixa ihop ett litet videoklipp ? Hade varit lättare att ge mer konkreta tips. Dessutom verkar detta vara ett problem som förekommer ofta.

PERVO

Väntar bara att jag ska vakna och kattjäveln juckar på mig! Då blir det en kula i huvet "på katten". Det skulle nog ta ett tag innan jag hade kommit över den hemska upplevelsen!
Senast redigerad av mr-panic 2009-12-27 kl. 23:55.
Citera
2009-12-28, 00:01
Medlem
mr-panics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olga22
Hur gamla är dina djur? När hunden är i puberteten så utvecklas det vissa anal körtlar som producerar s.k "parnings hormoner", även katter kan reagera på detta.

Det du kan göra är att antingen pensla tonfiskolja på och strax inuti ändtarmen på hunden, eller ta en dildo på omkrets ā la 20 centimeter och kö upp den i arslet på katten när det försöker göra liknande. Tillslut kommer den lägga av, förutom om katten råkar tända på hardcore bondage.

Mvh.

Tack för förslagen men inget av dom lät så tilltalande
Citera
2009-12-28, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr-panic
PERVO

Väntar bara att jag ska vakna och kattjäveln juckar på mig! Då blir det en kula i huvet "på katten". Det skulle nog ta ett tag innan jag hade kommit över den hemska upplevelsen!

Haha hade varit ett underbart youtube klipp iallafall. Så kan du själv återuppleva händelsen, om och om igen

Ett alternativ kan väl vara att kastrera honom?
Hoppas det löser sig !
Citera
2009-12-28, 00:07
Medlem
mr-panics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -TMF-
Haha hade varit ett underbart youtube klipp iallafall. Så kan du själv återuppleva händelsen, om och om igen

Ett alternativ kan väl vara att kastrera honom?
Hoppas det löser sig !

HaHa!
Citera
2009-12-28, 05:16
Medlem
Snapcounts avatar

Väntar även på film, del 2 kan vara när hunden har somnat på rygg. Kan ju va spännande för katten att pröva på nya ställningar o få lite ögonkontakt
Citera
2009-12-28, 05:39
Medlem
Gabriel Knights avatar
Som någon redan har skrivit så är nog det enda sättet att få slut på det hela att kastrera katten. Jag förutsätter här att hunden är en tik men om det också är en hane ska hunden också kastreras innan det blir fullt kaos i ditt hus och båda djuren försöker våldta dig när du sover
Senast redigerad av Gabriel Knight 2009-12-28 kl. 05:42.
Citera
2010-03-26, 19:46
Medlem
mr-panics avatar
Tack för alla tips! Men det blev det hemskaste. Kan meddela att katten numera är ett det dvs utan bollar! Stackars katt har nog inget att leva för längre! Han har iallafall slutat jucka på hunden och skrika! "Tänk om man skulle bli skickad till doktorn för kastrering för att man raggar på för många brudar? " Men om man börjar jucka på hunden så skulle det bara vara rätt med kastrering!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in