Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Återigen, du måste först locka till dig och få kontakt med en man för att du ska kunna få det sex du så gärna vill ha.
Det bästa sättet är att charma och få män att åtrå dig. Det är inte att ljuga. Det är att flörta. Och det gå alldeles utmärkt att flörta på dejtingsiter och få igång en spänning som kan leda till mer.
Vad gäller semantiken säger du att du inte kan acceptera att skriva att du söker en manlig vän, men kan du skriva att du söker en manlig kompis då?
För det är ju vad du säger att du söker, en kompis att knulla med.
Män är inte korkade och många kan läsa mellan raderna. De förstår att när en kvinna söker kontakt med män så kan det betyda att hon också söker sex. Det är inte smart att skriva ut knull-kompis eftersom du då garanterat sållar bort de män du vill ha kontakt med och drar till dig dräggen.
Det är skillnad mellan att utelämna och att ljuga.
Så här är det: Jag har INGA problem att få mail från karlar. Tvärtom...Det räcker med att som jag ha i-kupa och den syns på bild om än påklädd eller vara en mogen kvinna så skriver många. Mitt problem är alltså INTE att karlar ska uppmärksamma mig på nätet. 5000 mail på två veckor kanske säger något.
Mitt problem är att den typ av man jag vill ha verkar vara sällsynt på nätet och jag träffar aldrig män irl. Och jag vet inte hur man träffar karlar irl utan att göra det jag inte vill göra. Dvs gå på sådant jag inte vill gå på.
Jag skriver inte kk, knullkompis eller älskare på vanliga kontaktsajter. Många sajter granskar vad man skriver. Men jag skriver ju så att det ändå framgår vad det är inom anständighetens gränser. Jag skriver saker som att att jag vill ha en kompis att ha skoj med när lusten faller på.

Men på sexcommuities är jag rak. Jag föredrar den stilen och gillar inte karlar det så är de inget för mig. Man måste ju ändå kunna prata samma språk. Och det känns konstigt att ligga lågt där.
Men nätet är inte det viktigaste - jag vill inte vara där och leta efter en kk. Orkar inte med det länge. Och irl så hittar jag inga möjligheter.
Äh, vi kan sluta snacka om det här, Jag accepterar mitt öde. Jag kan klara att leva utan sex. Det går. Hade bara hoppats det skulle gå att hitta andra vägar än de som jag inte vill gå. Men jag förstår att det inte är möjligt. Jag fortsätter smeka mig som vanligt. Jag får glädja mig över det jag har haft. Tack och adjö!
Tack för alla tips som jag hoppas kan hjälpa någon annan som inte är lika knepig som jag.