• 1
  • 2
2009-12-26, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kstrom
sms:a låna.... sms:a låna........................sms:a låna osv osv!

Annars så kan du sälja dig själv, det framkom ej om du var kille eller tjej men det finns troligtvis övervktiga 60 plusare som gärna betalar ett par hundra kronor för en avsugning, rimmning och arselknull! Självklart med kondom, kanske betalar de en extra slant om du tar den utan kondom men detta är ju ett risktagande som inte är värt det! Så ta en runda på apoteket och inhandla glidmedel och ett storpack kondomer och lägg sedan in en annaons i lokala tidningen att !Man/kille söker generösa pensionärer för givande träffar! Självklart så är det gubbarna som är "givande" och du som är tagande!

Om du skulle vara intresserad av äldre kvinnor så kan du skriva en annons i tidningen att "man/kille utför intim massage på äldre och behövande kvinnor" Eventuellt kan du få ett napp ellet två på denna annons!

Undvik internet annonser då de klienter du vill åt inte surfar på nätet och de har precis förstått och ärt sig vad en mobiltelefon är!

Vem vet, du kanske hittar en rik "sugardady" som betalar flytt och allt annat!

Hur som helst så hoppas jag det löser sig för dig och passar på att nämna det vanligaste sättet att fixa ett kortsiktigt lån.

Prata med din familj(mamma, pappa, bror osv) och släkt, de kan kanske låna dig ett par tusen.

Dina vänner kanske kan låna dig lite pengar, jag har minst två nära vänner som jag lätt utan att de behöver förklara skulle få låna ett femsifrigt belopp av mig!

Ett förskott på din lön, de flesta arbetsgivare kan om de vill ge dig ett förskott på din kommande lön. Eventuellt har du innestående semesterdagar som du kan ta ut i pengar istället för ledighet.

Prata med din bank och ta ett kortsiktigt "blankolån" eller vad de nu heter som du betalar tillbaks så fort som möjligt.

Ansök om ett "kreditkort" med en kredit på typ 20-50 tusen kroner, har du inga betalningsanmärkningar så kan du nästan ringa ett "kredit" företag och ha kortet i fickan nästa dag! Om du betalar inom 30 dagar så får du kanske till och med ränte fritt!

Sälj saker på blocket, du har säker ett och annat du kan sälja nu när det kniper. Ett snabbt sätt att få in pengar på!

Råna en butik eller ett par stycken så får du ihop ett par tusen på ett par timmar, dock så kan du få tillbringa en längre tid inom låsta dörrar om polisen tar dig!

Lycka till med flytten!

Haha förväntat flashback svar de första där
Citera
2009-12-27, 00:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Big_Cohones
Haha förväntat flashback svar de första där

Jo, det kanske stämmer men jag gav även några mer seriösa svar på hans fråga. Så kanske kan han få några nya tankar eller funderingar som löser hans pengaproblem!
Citera
2009-12-27, 12:34
Medlem
kaxen82s avatar
SMS-lån är alltid en bra investering!

Citera
2009-12-27, 19:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kaxen82
SMS-lån är alltid en bra investering!

Japp, ta en 10st av olika firmor så startar du en karusll som kan vara svår att hoppa av i tid! Har svårt att förstå dem som tar dessa lån, okej om de betalar tillbaks i tid så kanske det kan vara någon form av akut lån! men att ta dessa lån för att få ens ekonomi gå runt en månad till eller två förstår jag inte. Är det inte bättre att boka ett möte på socialen och fråga om hjälp där om man nu har en sunkig ekonomi?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in