2009-12-25, 13:29
Medlem
Har en acer one med spräckt skärm och den har fungerat bra med extern skärm fram tills häromdan. Då fick jag fram blue screen of death och formaterade om den.

Nu vägrar den att starta externa skärmen. Den fungerar bra när windows startar upp. (Windows symbolen och det blå strecket)

Sen slår den av externa skärmen och det går inte att få igång skärmen igen, Datorn startar upp och spelar någon musikslinga men jag kan ju inte se vad den vill att jag ska göra!

Några tips på hur jag får igång externa skärmen?
Citera
2009-12-25, 13:30
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daffy skin
Har en acer one med spräckt skärm och den har fungerat bra med extern skärm fram tills häromdan. Då fick jag fram blue screen of death och formaterade om den.

Nu vägrar den att starta externa skärmen. Den fungerar bra när windows startar upp. (Windows symbolen och det blå strecket)

Sen slår den av externa skärmen och det går inte att få igång skärmen igen, Datorn startar upp och spelar någon musikslinga men jag kan ju inte se vad den vill att jag ska göra!

Några tips på hur jag får igång externa skärmen?

Starta upp i felsäkert läge.
Citera
2009-12-25, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Starta upp i felsäkert läge.

Då svarar den bara att: "Installationen fullbordades inte. Kör insallationsprogrammet igen."

Det är väl för att den formaterats om men jag kommer ju inte in i windows så jag kan ju inte slutföra formateringen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in