• 2
  • 3
2009-12-24, 22:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av iquit
I Thailand var det en massa människor som bodde på stranden i nåt skjul i värmen, med tv och sånt, och bara rökte på hela dagarna (jag fick smaka ) när de jobbade på sin lilla restaurang.

Verkar som ett underbart liv! Är ju ganska meningslöst hela livet ändå, bäst att se till att ha det bra, men det är ju lätt att säga å andra sidan.

precis vad fan, det är så det ska vara! simpelt,chill och lyckligt, fint och nääjs väder. enda sättet att göra det meningsfullt är att leva i den högsta grad lycka som man som individ kan uppnå (utan att skada andra sklrt). apropå ingenting så skulle jag vilja ta ngt hallucinogent i klippiga bergen i montana
Citera
2009-12-24, 22:51
Medlem
maxioffs avatar
Hoppsan han var 16år, inte lätta år det.

edit, hoppsan inte hoppas
Citera
2009-12-24, 22:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av maxioff
Hoppsan han var 16år, inte lätta år det.

edit, hoppsan inte hoppas

fortfarande HON men nej, fan inte lätta år. men folk säger att det bara blir värre? hjälp.
Citera
2009-12-25, 01:06
Medlem
iquits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiteCastle
fortfarande HON men nej, fan inte lätta år. men folk säger att det bara blir värre? hjälp.

Ja, det är klart! Snart är det inte dina päron som försörjer dig... körkort, skola, skola, skola, skola, jobba jobba jobba jobba... Å andra sidan: festar och brudar! och knark (pårökt just nu! Min egen lilla julklapp!)
Citera
2009-12-25, 01:09
Medlem
Grandmaster-Ms avatar
Bara 16 år och mår redan så. Sätter en tjuga på att du är död innan du är 20 Fast mest troligt är du bara något litet emo, ta lite droger och må bra tjejen!
Citera
2009-12-25, 12:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Grandmaster-M
Bara 16 år och mår redan så. Sätter en tjuga på att du är död innan du är 20 Fast mest troligt är du bara något litet emo, ta lite droger och må bra tjejen!

hahah, tyvärr mannen du är skyldig mig en tjuga, jag ska inte dö innan jag fyller 32. tyvärr inget emo heller.. klär mig iaf verkligen inte så sen är ju emo mer en betäckning på en musikstil och hur man känner och mår osv. men men .. såklart, droger löser alla problem! eller, alkohol löser inga problem, men å andra sidan gör inte mjölk det heller,..
Citera
2009-12-25, 13:09
Medlem
Grandmaster-Ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiteCastle
hahah, tyvärr mannen du är skyldig mig en tjuga, jag ska inte dö innan jag fyller 32. tyvärr inget emo heller.. klär mig iaf verkligen inte så sen är ju emo mer en betäckning på en musikstil och hur man känner och mår osv. men men .. såklart, droger löser alla problem! eller, alkohol löser inga problem, men å andra sidan gör inte mjölk det heller,..

Hehe, antog att du bara var en gnällig liten tjej och inte har några riktiga problem. I vilket fall ska du veta att självmord aldrig är fel, det är du själv som bestämmer över din egna existens, så om dessa tankar någon dag skulle dyka upp så vet du. Alkohol är väldigt bra att dämpa problem med. Drick mer alkohol och använd mer droger, närhet är även viktigt för sitt inre välmående, så bjud ut dig till så många killar som möjligt.
Citera
2009-12-25, 15:01
Medlem
grithors avatar
Citat:
Hehe, antog att du bara var en gnällig liten tjej och inte har några riktiga problem. I vilket fall ska du veta att självmord aldrig är fel, det är du själv som bestämmer över din egna existens, så om dessa tankar någon dag skulle dyka upp så vet du. Alkohol är väldigt bra att dämpa problem med. Drick mer alkohol och använd mer droger, närhet är även viktigt för sitt inre välmående, så bjud ut dig till så många killar som möjligt.

Herrejösses.
Citera
2009-12-25, 15:11
Medlem
iBOTs avatar
Citat:

Haha det är bra att du i princip rekommenderar självmord till en sexton år gammal flicka, har du inte något vett i huvudet eller? Jävla idioter det finns..
Citera
2009-12-25, 15:47
Medlem
Grandmaster-Ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iBOT
Haha det är bra att du i princip rekommenderar självmord till en sexton år gammal flicka, har du inte något vett i huvudet eller? Jävla idioter det finns..

rofl. Vem bryr sig? Hon hade inga allvarliga problem ändå, så hon är nog inte självmordsbenägen.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in