2013-08-13, 03:22
Medlem
MartinStLouiss avatar
Earthworm Jim 1, 2 o 3D för 6,79 euro på steam just nu. Gäller fram tills 19 augusti
Citera
2013-08-13, 16:16
Bannlyst
Complete GTA Bundle

This bundle includes:

Grand Theft Auto

Grand Theft Auto 2

Grand Theft Auto III

Grand Theft Auto Vice City

Grand Theft Auto San Andreas

Grand Theft Auto IV

Grand Theft Auto IV Episodes From Liberty City

Endast £8.74 på greenmangaming!

Slå till säger jag bara!
Citera
2013-08-14, 22:13
Medlem
Forzos avatar
En ny Humble Bundle nu med Steamnycklar till:

Dead Space
Burnout Paradise: The ultimate box
Crysis 2 Maximum Edition
Mirror's Edge
Medal of Honor

Står man ut med att använda Origin och kanske betala lite mer får man även:

Dead Space 3
Battlefield 3
The Sims 3 + Starter pack

Snittet ligger just nu på $4.53
Citera
2013-08-14, 22:18
Medlem
Skyishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forzo
En ny Humble Bundle nu med Steamnycklar till:

Dead Space
Burnout Paradise: The ultimate box
Crysis 2 Maximum Edition
Mirror's Edge
Medal of Honor

Står man ut med att använda Origin och kanske betala lite mer får man även:

Dead Space 3
Battlefield 3
The Sims 3 + Starter pack

Snittet ligger just nu på $4.53

Det är helt sjukt vad med bra spel man får för fem dollar. Detta måste vara den bästa HumbleBundle hittills!

edit: Kan någon nämna de bra spelen i denna Bundle samt de jag borde undvika? De enda spelen jag testat är Battlefield 3 samt Mirror's Edge.

edit2: Stämmer det att fler bonusspel kan komma senare i samma bundle och att de som redan köpt även kommer få dessa?
Senast redigerad av Skyish 2013-08-14 kl. 22:25.
Citera
2013-08-14, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skyish
Det är helt sjukt vad med bra spel man får för fem dollar. Detta måste vara den bästa HumbleBundle hittills!

edit: Kan någon nämna de bra spelen i denna Bundle samt de jag borde undvika? De enda spelen jag testat är Battlefield 3 samt Mirror's Edge.

edit2: Stämmer det att fler bonusspel kan komma senare i samma bundle och att de som redan köpt även kommer få dessa?

Mhm. 5 dollar för allt det. Varför köpa spel till orginalpris.
Citera
2013-08-14, 22:47
Medlem
h4xors avatar
Har redan vissa spel i denna bundle. Får man nycklar till alla spel så att de går att ge bort de som man redan har?
Citera
2013-08-14, 22:47
Medlem
Detvarenolyckas avatar
Citat:
Stämmer det att fler bonusspel kan komma senare i samma bundle och att de som redan köpt även kommer få dessa?
Det är rätt så förekommande att det dyker upp fler titlar senare som man måste betala över snittet för att få. Har man redan betalat för bundlen så brukar man få dessa titlar ändå, även om man betalat under snittet.

Kanske kommer Dead Space 2 dyka upp på det viset. Känns lite fånigt att man får första och tredje spelet. Bra deal hursomhelst.

Citat:
Ursprungligen postat av h4xor
Har redan vissa spel i denna bundle. Får man nycklar till alla spel så att de går att ge bort de som man redan har?
Japp, det är separata nycklar.
Citera
2013-08-15, 08:18
Medlem
Så praktiskt sätt kan jag köpa alla dessa spelen för 1.1 dollar, dvs 8~ kr? Just nu får man alla utan sims 3 och battlefield 3 sålänge man betalar över 1 dollar verkar det som, och bf3 har jag redan, sims 3 är inte intressant.

EDIT-------------------

Herrejävlar, jag köpte precis Dead Space 1, Crysis 2, Mirrors Edge, Dead Space 3, Medal of Honor och Burnout Paradise för ca 7kr, från Origin. What the actual f*ck?
Senast redigerad av luddeax 2013-08-15 kl. 08:41.
Citera
2013-08-15, 18:40
Medlem
Red-Pandas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luddeax
Så praktiskt sätt kan jag köpa alla dessa spelen för 1.1 dollar, dvs 8~ kr? Just nu får man alla utan sims 3 och battlefield 3 sålänge man betalar över 1 dollar verkar det som, och bf3 har jag redan, sims 3 är inte intressant.

EDIT-------------------

Herrejävlar, jag köpte precis Dead Space 1, Crysis 2, Mirrors Edge, Dead Space 3, Medal of Honor och Burnout Paradise för ca 7kr, från Origin. What the actual f*ck?

Inte nog med det. Du köpte dom x2 eftersom man får både Origin och Steam nycklar.

Tog alla Steam nycklar till mig själv och gav bort alla Origin till din min bror. Det fungerade utmärkt.
Citera
2013-08-15, 21:57
Medlem
BizzareAdvokado1989s avatar
Citat:

THQ bundle var bättre
Citera
2013-08-16, 13:11
Medlem
33 kronor betalade och jag fick:

Battlefield 3
Burnout Paradise (vet inte ens vad det är) x2 (Steam+Origin)
Crysis 2 x2
Dead Space x2
Dead Space 3
Medal of Honor x2
Mirror's Edge x2
The Sims 3 (samt "Kvällsnöjen" och "Lyx och Design")

Vad vill jag då säga? Jo, har du 33 kronor (eller $5) och gillar nämnda spel - köp, köp, köp!

Länk
Citera
2013-08-16, 13:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hoaz
33 kronor betalade och jag fick:

Battlefield 3
Burnout Paradise (vet inte ens vad det är) x2 (Steam+Origin)
Crysis 2 x2
Dead Space x2
Dead Space 3
Medal of Honor x2
Mirror's Edge x2
The Sims 3 (samt "Kvällsnöjen" och "Lyx och Design")

Vad vill jag då säga? Jo, har du 33 kronor (eller $5) och gillar nämnda spel - köp, köp, köp!

Länk
Titta upp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in