2013-07-19, 00:55
Medlem
aexps avatar
Köpte Torchlight 2 och vart positivt överraskad helt klart värd pengarna.
Citera
2013-07-19, 01:16
Medlem
EdBlakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adava
Hur man inte kan se skillnaden på dom för att det är ett annat namn är svårt för mig.
Var lika bra att varna då det var folk i tråden som ovetandes köpte skiten för några dagar sen när det låg uppe som flash.
Citera
2013-07-19, 04:35
Medlem
TzOns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EdBlake
Var lika bra att varna då det var folk i tråden som ovetandes köpte skiten för några dagar sen när det låg uppe som flash.

Jag köpte det och älskar spelet.
Citera
2013-07-19, 07:13
Medlem
Mackan52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erkan22
Nu har jag fått för mig att införskaffa det då! Nu får vi se om jag kan bli en bra diktator någon dag

Det är det andra som är fint, det är så mycket friare än Simcity.

Man kan vara en vanlig demokratisk president, hård men rättvis militärdiktator eller en fullständigt galen megalomanisk diktator som får Kim Jongarna att verka normala, det finns sådana mängder med valmöjligheter att man inte ser dom vid första ögonkastet men spelet håller sig ändå användarvänligt.
Citera
2013-07-19, 11:19
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TzOn
Jag köpte det och älskar spelet.
Jag är inte emot att folk köper spelet för att det är dåligt, utan snarare för att utvecklarna beter sig dåligt gentemot sina spelare.
För min del spelar det ingen roll hur bra ett spel är om utvecklarna ändå behandlar mig som skit.
Citera
2013-07-19, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EdBlake
Vad är det för fel på spelet?
Citera
2013-07-19, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gryathon
Haha, så sant! Kunde inte hålla mig själv.

Jag tänkte köpa GTA IV också, men är det någon som tycker att det är dåligt till datorn? Jag har läst att det var grymt till xbox, men osäker hur det är till PC.

Jag köpte det på Steam för några månader sen och ångrar det starkt. Helt vätdelöst på PC.
Citera
2013-07-19, 11:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Felet är att utvecklaren är ryss och ser ut som någon som arbetar i porrbranschen.
Sen är ingame admins tolvåringar som använder inbyggda kommandon för att fuska till sig vapen.

Sen har dom fuskat riktigt mycket med bilder på hemsidan (urklipp från filmer osv).
Vill du veta mer så sök på war Z rhinocrunch Scam.
Citera
2013-07-19, 11:57
Medlem
Besos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mysfarbr0rn
Jag köpte det på Steam för några månader sen och ångrar det starkt. Helt vätdelöst på PC.
Använd Xbox Kontroll, är väl som Dark Souls, bättre spel experience med handkontroll.
Citera
2013-07-19, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adava
Felet är att utvecklaren är ryss och ser ut som någon som arbetar i porrbranschen.
Sen är ingame admins tolvåringar som använder inbyggda kommandon för att fuska till sig vapen.

Sen har dom fuskat riktigt mycket med bilder på hemsidan (urklipp från filmer osv).
Vill du veta mer så sök på war Z rhinocrunch Scam.
Snubben klagar ju bara. "De borde ha bättre grafik" osv. Han kommer ju inte med några som helst bevis för att det är en scam.
Citera
2013-07-19, 12:35
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
  • Spelet är en nästintill direkt kopia av Hammerpoint Interactives andra spel; War Inc, men med nya texturer m.m.
  • Om man ber om pengarna tillbaka efter att ha köpt något i spelet för riktig valuta hamnar dina kreditkortsuppgifter på deras svarta lista, och du kan därmed inte göra några fler köp i spelet.
  • Hammerpoint Interactives beskrivning av spelet på Steam är felaktig och vilseledande. När detta poängterades beskylldes spelarbasen för att ha missförstått texten snarare än att be om ursäkt.
  • Spelare som kritiserade spelet på deras forum blev bannade utan varning och fick deras inlägg/tråd borttagna.
  • Hammerpoint Interactive kopierade sin TOS rakt av från League of Legends.
  • Spelet kryllar av hackers.
Detta är bara några av de punkter jag kunde minnas/leta fram. Det finns mycket mer negativt om spelet och dess utvecklare.

Hammerpoint Interactive är spelvärdens version av en amerikansk bilförsäljare.
Citera
2013-07-19, 12:41
Bannlyst
Citat:
Snubben klagar ju bara. "De borde ha bättre grafik" osv. Han kommer ju inte med några som helst bevis för att det är en scam.

http://www.youtube.com/watch?v=FXKu5lV69V8
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in