• 5
  • 6
2010-01-04, 19:55
Medlem
Vet inte vad som är roligast, hur välskriven TS skojartråd är eller alla nötter som tror att den är på riktigt... Tack iaf!
Citera
2010-01-05, 16:37
Medlem
TS försöker driva med oss, det är ganska uppenbart.

SIBA måste dock ta sina kunder för kompletta idioter som inte skriver ut någorlunda tydligt huruvida TV'n rör sig om en plasma eller LCD.
Alla med något innanför pannbenet (Gärna en synnerv eller två.) vet väl vid detta laget att bilden på en LCD är ungefär lika njutbar som att betrakta en spya genom ett kaleidoskop. Men den är ju stoor och billig så polarna blir fett impade
Plasma för konnässörer
Citera
2010-01-05, 16:46
Medlem
Lommis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haig
TS försöker driva med oss, det är ganska uppenbart.

SIBA måste dock ta sina kunder för kompletta idioter som inte skriver ut någorlunda tydligt huruvida TV'n rör sig om en plasma eller LCD.
Alla med något innanför pannbenet (Gärna en synnerv eller två.) vet väl vid detta laget att bilden på en LCD är ungefär lika njutbar som att betrakta en spya genom ett kaleidoskop. Men den är ju stoor och billig så polarna blir fett impade
Plasma för konnässörer

Det är rimligt att anta att de apparater som ligger under kategorin "Plasma 37 tum och större" äro just plasma och ej något annat.

Siba verkar om något överskatta intelligensen hos sina potentiella kunder.
Citera
2010-01-05, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lommi
Det är rimligt att anta att de apparater som ligger under kategorin "Plasma 37 tum och större" äro just plasma och ej något annat.

Siba verkar om något överskatta intelligensen hos sina potentiella kunder.

SIBA är jättedumma som inte fattar att man antagligen är redigt stenad (och därför extra korkad) såhär dagen innan trettondagen

Borde ha fattat att det inte skulle funka att spela smart just nu
Senast redigerad av Haig 2010-01-05 kl. 17:05.
Citera
2010-01-05, 21:47
Bannlyst
Jag har nu ändrat min inställning till TS och önskar han ett gott nytt år nu när han är ledig ett par dagar som han nämnde.

Jag förstår hur avundsjuk du blir på frugan som kan sitta hemma och kolla på den nya tv:en hela dagarna sen när hon blir mamma ledig. Hon får dock ta och byta blöja ett par gånger per dygn och då kanske det hade varit bra med en sådan där inspelningsbarhårddisk man kopplar till tv:en så att man kan spela in det man missar och starta eventuella filmer och serier när det passar er bäst. Ja det finns ju många sådana lösningar.

Det låter bra att du har framtiden säkrad i form av alfa-kassa och lite andra små projekt i sommar.

Se bara till att lära erat barn att inte röra på tv skärmen så att den förstörs!

Så gott nytt år och jag hoppas julmaten ni fick med er hem smakade gott!
Citera
2017-09-06, 18:01
Medlem
AlbusPercivals avatar
Sitter i en sits där jag behöver fixa fram 30k. Då är frågan vilket SMS bolag ska jag sikta på? Vill givetvis ha den med minst ränta samt 1 månads betalningstid om det går. Väldigt tacksam för svar.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in