2009-12-21, 11:48
Medlem
Hej! hur stänger man i explorer av det som gör att allt man söker sparas och kommer upp t,e,x i sökrutan på google eller blocket.

Jag har vista och explorer 7. Problemet dök upp för 1 vecka sen. Sen jag köpte vista har det aldrig hänt mig, har jag råkat ändra nån inställning?

Snälla hjälp mig
Citera
2009-12-21, 12:09
Medlem
Har inte vista, men verktyg>internet alternativ och rensa allt som går ska väl hjälpa?

Rädd för att päronen ska se vad du har googlat?
Citera
2009-12-21, 12:16
Medlem
låter som du kollar jätte mkt på porr
Citera
2009-12-21, 12:31
Medlem
Valieroths avatar
dubbelklicka i sökfältet så att din historik kommer up, ha musen över första sökningen i rutan, och sedan håll in delete, så kommer alla resultat att raderas.

//V.
Citera
2009-12-21, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valieroth
dubbelklicka i sökfältet så att din historik kommer up, ha musen över första sökningen i rutan, och sedan håll in delete, så kommer alla resultat att raderas.

//V.

Jag vet hur man tar bort, men hur avaktiverar man hela funktionen det är väldigt störande särskilt när man ska googla något snabbt etc
Citera
2009-12-21, 12:48
Medlem
Rubarth23s avatar
Du måste ha någon jävligt lustig porrfetisch med tanke på att du verkligen MÅSTE ha bort historiken
Citera
2009-12-21, 12:49
Medlem
Rubarth23s avatar
Förresten kommer det upp en förfrågan när datorn är ny om man vill spara sökhistoriken eller inte.
Du kan svara ja eller nej och även kryssa i om du vill att rutan ska visas igen. Något minne av att du klickat i en sådan ruta?
Citera
2009-12-21, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rubarth23
Du måste ha någon jävligt lustig porrfetisch med tanke på att du verkligen MÅSTE ha bort historiken

Nej det har jag inte, men det är jävligt irriterande
Citera
2009-12-21, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rubarth23
Förresten kommer det upp en förfrågan när datorn är ny om man vill spara sökhistoriken eller inte.
Du kan svara ja eller nej och även kryssa i om du vill att rutan ska visas igen. Något minne av att du klickat i en sådan ruta?

Eftersom det var längesen jag installerade vista kommer jag inte ihåg, men jag minns att jag märkte att vista inte sparade sökningar i sökrutan som XP gjorde.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in