Citat:
Ursprungligen postat av H.E.L.
skillnaden var att när vi va små så fanns inte bögar på samma sätt som nu. Barn blir påtvingade allt jävla bögeri i tv, radio och tidningar. De tror att det är normalt, vilket det inte är. HMF? skit samma. barnen är vår framtid o de ska inte bli hjärntvättade på dagis av en flata eller ännu värre en feminist eller vänsterpartist. har jag glömt någon?
Tror inte att deras oskyldiga experiment kommer röra dem ur fläkten när de blir äldre. Nej, jag tycker heller inte att dagisfröknar ska förmedla vad som är rätt och fel i frågor som samhället står väldigt splittrat om. Precis som Westlings tös heller inte ska göra.
Citat:
Ursprungligen postat av Westling
- Min flickvän har ett liv i allra högsta grad, och hon har också rätten att bli upprörd.
Skulle inte du vilja veta om dina barn höll på med sådant?
Bli upprörd över något som hon inte har något som helst med att göra eller drabbas av, ingen förutom de här två killarna/tjejerna drabbas av det. De drabbas heller inte negativt av det. Det kallas att utforska. Precis som barn/ungdomar gör, sedan att de flesta döljer det är en annan sak.
Jag hade bara tyckt att det var guligt ifall jag sett något av mina framtida barn göra det. Men respekterar också barns privatliv, så nej. Hade inte velat att någon tant skulle gå och berätta det för mig.