2009-12-18, 17:01
Medlem
Något jag velat göra länge är att lägga ett one night stand över knät och ge henne smisk. Bara stå och hångla lite, och sedan rätt vad det är sätta sig i soffan eller på sängen och dra tjejen med sig så att hon hamnar över knät. Dra ner hennes byxor eller upp hennes kjol och sätta igång. Tyvärr har jag aldrig vågat, däremot smiskar jag alltid tjejen under sex, och har även haft tjejer över knät som man pratat om saken med först och som varit med på det.

Men hur skulle det vara att lägga ett oförberett ONS över knät för smisk? Ja, det tänker jag ofta på. Men kan man göra detta eller är det fel? Sen undrar jag ju lite hur hon skulle reagera också. Hon skulle nog bli förvånad! Och hur är det juridiska läget? Är detta misshandel?

Någon som vågat prova detta? Reaktioner?
Citera
2009-12-18, 17:04
Medlem
Ditt användarnamn överensstämmer med dina avsikter haha
Kan inte svara på det juridiska men är väl olika med olika tjejer känn av vibben men tror det kan gå fel ganska lätt
Citera
2009-12-18, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cray
Ditt användarnamn överensstämmer med dina avsikter haha
Kan inte svara på det juridiska men är väl olika med olika tjejer känn av vibben men tror det kan gå fel ganska lätt

Ja precis. Vore sjukt surt ifall en snygg tjej blev dösur och tågade ut genom dörren. Då skulle man stå där med kuken i näven och känna sig jävligt dum som gick miste om ett ligg.
Citera
2009-12-18, 17:25
Medlem
.ZoeJane.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hin håle
Ja precis. Vore sjukt surt ifall en snygg tjej blev dösur och tågade ut genom dörren. Då skulle man stå där med kuken i näven och känna sig jävligt dum som gick miste om ett ligg.

Eller började storskratta eller tappa lusten helt.Inte alla som tänder på just det.
Citera
2009-12-18, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .ZoeJane.
Eller började storskratta eller tappa lusten helt.Inte alla som tänder på just det.

Ja, det är sant. Synd. Finns det något sätt att testa ifall det skulle uppskattas? Kanske några lätta daskar medan man står upp och pussas och se hur hon reagerar?

Så vad är ditt råd?
Citera
2009-12-18, 17:37
Medlem
Är du dominant med henne innan du får knulla kommer hon fatta att du vill knulla skiten ur henne och smiska lite. Så kör på, så länge du inte tvekar tror jag att det går bra
Citera
2009-12-18, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tornadoman
Är du dominant med henne innan du får knulla kommer hon fatta att du vill knulla skiten ur henne och smiska lite. Så kör på, så länge du inte tvekar tror jag att det går bra

Tror du verkligen det eller ger du falska goda råd för att du vill att jag ska göra bort mig? Hur ska man göra det då mer konkret?
Citera
2009-12-18, 18:09
Medlem
Phoques avatar
Personligen tror jag att det är väldigt stor risk att det misstolkas! För mig skulle det vara oerhört avtändande om ett ONS började smiska mig utan några som helst överenskommelser.. (Jag tänder på smisk i annat fall)

Viktigt om du vill försöka ändå är väl att försöka göra "hintar", innan själva smisktillfället, om att du gillar smisk osv..

Det är en rolig idé, men kanske något svårgenömförd
Citera
2009-12-18, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hin håle
Tror du verkligen det eller ger du falska goda råd för att du vill att jag ska göra bort mig? Hur ska man göra det då mer konkret?

Ta på dig latexbyxor och en piska över axeln...så fattar dom vinken!
Citera
2009-12-18, 18:10
Medlem
Ronilles avatar
Om du vill smiska någon och ha ett ONS så tror jag att du gör enklast i att nätdejta och kan vara tydlig med dina önskemål.

Dra du hem någon random tjej från krogen och vill smiskas så tror jag att risken att du får en rak höger är övervägande...
Citera
2009-12-18, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ronille
Om du vill smiska någon och ha ett ONS så tror jag att du gör enklast i att nätdejta och kan vara tydlig med dina önskemål.

Dra du hem någon random tjej från krogen och vill smiskas så tror jag att risken att du får en rak höger är övervägande...

Det har jag gjort. Men saken är att det ska vara oförberett. Eller det är i vart fall det som tilltalar mig.
Citera
2009-12-18, 18:18
Medlem
Ronilles avatar
Aha då är jag med, men du måste ju ändå göra en snygg invit till själva smisket. Jag som kvinna skulle inte uppskatta att bli överrumplad med den delen, även om man kanske skulle tända på det. Kommunikation säger jag bara och vara lyhörd på vad tjejen gör och säger.

Vem vet, du kanske finner någon som köper det direkt och då är det bara att gratulera
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in