2009-12-20, 15:39
Bannlyst
Well kan man inte förlänga ruset så är det ju rätt kört, enda den här (spekulerade) utvecklingen med starkare och starkare rus kommer medföra är att fler ovana, unga rökare kommer få panikattacker och gråta ut i tidningar om näradöden upplevelser och klassningar kommer snabbare än ett hem&skolamötes fördömning av hasch på 80-talet.
Citera
2009-12-20, 18:56
Medlem
Modifys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tittutiskogen
Well kan man inte förlänga ruset så är det ju rätt kört, enda den här (spekulerade) utvecklingen med starkare och starkare rus kommer medföra är att fler ovana, unga rökare kommer få panikattacker och gråta ut i tidningar om näradöden upplevelser och klassningar kommer snabbare än ett hem&skolamötes fördömning av hasch på 80-talet.

Här kommer en förtydligan.

Citat:
Ursprungligen postat av Modify
Absolut inget fel på styrkan, men längden får gärna förbättras om det finns möjlighet till det.

Citat:
Där kommer vi till moment 22.
Cp-47,497 c6 var en cannabinoid som fungerade längre tid ju mer du stoppade i rökmixen.
Det jag letar efter är en likvärdig sort.
Hittills så kan jag inte göra bättre ifrån mig än PU.....detta är fakta.
Jah Rush och smoke kommer bli "the bomb", men AB kommer snacka för sig, namnet säger allt.

AB, alltså Atomic Blast kommer bli storslaget.
Senast redigerad av Modify 2009-12-20 kl. 19:00.
Citera
2009-12-20, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RMBKK
Tack för att du kallar mej otrovärdig, var god ät skit och dö innan du hoppar på folk du varken känner eller vet något om alls. Vad exakt gör mej otrovärdig? Att jag tyckte om en rökmix som sedan ogillades av några på flashback? Eller var det bara att du läste något i Lunar-trådarna och sen följde efter de som ifrågasatt mej, utan att egentligen själv bilda en egen uppfattning?

Du kanske ska läsa något jag skrivit i försvar innan du går runt och startar trådar där du smutskastar mej och min trovärdighet, ditt snusk.

EDIT: Och det är inte "deras egna" recension, det är min recension som jag har skrivit, helt utan några som helst direktiv från Spice Nordic eller något annat företag. Sen gav jag ju inte precis världens högsta betyg, 70/100%? Vafan måste jag göra, ge 1/10 till varenda jävla mix "för att det inte var weed" innan folk slutar snacka skit?

Typ 30 poster och redan lyckats skaffa en fb-kuk. Way to go. Den är liten och ful.

Efter din recension om lunar/lunar gold är du ta mejfan otrovärdig.
Citera
2009-12-21, 08:36
Medlem
RMBKKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teddy1

Ja du Teddy, hur många gånger man än säger saker verkar du ha ett begåvningshandikapp som blockerar informationen, så jag säger det en gång till, extra tydligt, så att du också ska förstå

JAG HAR ALDRIG SKRIVIT ATT LUNAR GOLD VAR EN BRA RÖKMIX. JAG GAV DEN JÄVLA RÖKMIXEN 56/100% OCH DET BETYGET VAR TILL STÖRSTA DEL SMAK OCH LUKT.

SEN HAR JAG UNDER TVÅ ANDRA RECENSIONER VARIT BERUSAD NÄR JAG SKRIVIT, OCH DÄRMED INTE VARIT SÄRSKILT OBJEKTIV.
JAG HAR BETT OM URSÄKT FÖR DETTA OCH LOVAT ATT DET INTE SKALL UPPREPAS.

Nu, kan vi ÄNTLIGEN släppa min trovärdighet som recensent?! SNÄLLA?!
Citera
2009-12-21, 10:02
Bannlyst
Ja kan vi släppa RMBKK nu? Det börjar bli förbannat tröttsamt, ni som ändå inte tror på honom vet ju hursomhelst att folk alltid beställer även om betyget skulle bli "Inte bättre än att röka bildäck" och alternativa rusrapporter inkommer efterhand.
Citera
2009-12-21, 10:12
Medlem
RMBKKs avatar
Citat:
Ja kan vi släppa RMBKK nu? Det börjar bli förbannat tröttsamt, ni som ändå inte tror på honom vet ju hursomhelst att folk alltid beställer även om betyget skulle bli "Inte bättre än att röka bildäck" och alternativa rusrapporter inkommer efterhand.

Tack. Och du har helt rätt i din post.
Citera
2009-12-21, 11:57
Medlem
Svampskalles avatar
För att alla ska sluta jiddra så borde SN ha ca 4-5 personer som får skriva recensioner istället för 1 person.
Citera
2009-12-21, 12:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Svampskalle
För att alla ska sluta jiddra så borde SN ha ca 4-5 personer som får skriva recensioner istället för 1 person.

Varför? Det är väl inget som säger att det blir mer objektivt för att SN lägger ut fem recensioner? Hur kan du veta att det inte är fem fabricerade recensioner? Fattar du? Eller är det helt enkelt så att de flesta här vill själva vara försökspersoner och få gratis röka och därigenom driver debatten? Köp ist om ni nu så gärna vill prova.
Citera
2009-12-21, 14:22
Medlem
2dopes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svampskalle

Jag har blivigt erbjuden att recensera faktist.. Men jag har inte hört något från fredrik på ett tag nu..

RMBKK, har han sagt något till dig? När ska du recensera jah rush ultra och smoke ultra? Jag hade hoppats på att också få göra det, han nämnde nämnerligen just dessa två mixar över telefonen förut.

Mina PM till fredrik verkar ha försvunnit eller något enligt honom så därför frågar jag här istället.
Eller nåt strul vad det i alla fall så jag fick inget svar.

MVH / M
Citera
2009-12-21, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teddy1

Alla reagerar olika för alla droger och rökmixar.
Citera
2009-12-21, 18:30
Bannlyst
sluta gnälla och bråka

skriv om eclipse mars istället och hur det var, det är det man vill veta !!
Citera
2009-12-21, 21:19
Medlem
Svampskalles avatar
Citat:
Varför? Det är väl inget som säger att det blir mer objektivt för att SN lägger ut fem recensioner? Hur kan du veta att det inte är fem fabricerade recensioner? Fattar du? Eller är det helt enkelt så att de flesta här vill själva vara försökspersoner och få gratis röka och därigenom driver debatten? Köp ist om ni nu så gärna vill prova.
Jag beställer inte ens därifrån längre och jag förstår vad du menar. Varför är ju för att man ska få en bättre uppfattning av det man röker och hur man blir under rusets gång. 5 rencensioner säger ju mer än 1
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in