2010-03-06, 15:03
Medlem
OnePyhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IgorTk
haha du får ju ta mindre 2 spliffs, fyfan. Tur att det hela ggår över relativt snabbt

Haha jo. Men den första var rätt stadig. Den blev vi så bänga på så vi fick spara den. Rökte nog 3 gånger på den. Och blev lika bänga varje gång. Då var det nice.. Men den sista var rätt kort. Så vi rökte upp hela den och tänkte att allt skulle va som vanligt..

Men då jävlar fick båda snedtänding samtidigt. Nåt helt psykiskt sjukt alltså.

Måste fan vara kemikalier eller nåt skit i detdär med. Lär ju inte vara så bra om man tar så mycket
Citera
2010-03-26, 14:20
Awaiting Email Confirmation
Rökte denna mix för första gången igår, tillsammans med Krypton som jag drack i halvvarmt te, även det för första gången. Iom att det var debut för de båda är det svårt för mig att skilja vilket som skapade vilka effekter, men kan dra en kort förklaring:

När jag började röka Eclipse slog det otroligt fort, och hårt! röken var något svårare att dra in än det brukar vara, förvårades även av att det slgo så snabbt. Effekterna varierade vid olika tidpunkter av ruset. på dess peak fick jag hallucinationer, dock inget helt crazy, utan bara människor jag kände som kom in i rummet och gjorde diverse saker, fick sätta mig upp, gnugga mig i ögonen och försöka se klart för att se om de egentligen var där. Efter detta avtagit blev det totalt minnes-disco i mitt huvud, minnen och bilder från allt möjligt från mitt förflutna visade sig i mitt synfält, hela tiden två olika minnen samtidigt som täckte halva synfältet var. många av dessa minnen visste jag dock inte vad det var, bara vissa gick att identifiera.

blev lite skakig och även nervös när det börjat släppa, förmodligen mest för att jag oroade mig för att det skulle synas ( var hemma hos föräldrarna). Ruset (ca 0.6-7g) varade i cirka, jaa.. 1½-2 timmar innan större delen av effekterna försvann.

7/10 på detta, var en aningen obehaglig känsla vid vissa tillfällen under ruset.
Senast redigerad av Xagur 2010-03-26 kl. 14:22.
Citera
2010-03-26, 14:25
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av 2dope
Såg på smartbar att allt utom mars eclipse var slut, har aldrig testat den så jag drog iväg en order på två mars och 10g krypton, ska testa att kombinera och återkommer om det.. :P

hur blev blandningen för dig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in