Resultat: Ser du, efter vad som framkommit, Dennis som skyldig eller oskyldig till våldtäkt?
Skyldig
87,64%
4034 röster
Oskyldig
12,36%
569 röster
2010-03-24, 21:20
Medlem
CherryBoobss avatar
Nu händer det väldigt mycket här, så jag vet inte om domen länkats.
Men här är den i alla fall
http://data.fuskbugg.se/skalman01/--defavgdok.pdf
Citera
Medlem
tjompans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mo
Skojar du eller är du helt efterbliven? Hans störda morsa och de 4000 andra nötterna kan väl slanta själva.

OT:skit ner dig!

Läs först!!! Inlägget va ju saxat från "Fria Dennis" hemsida.

Adressen finns där för "valfritt användande"

//Tjompan
Citera
Medlem
twiceamans avatar
Vad heter gruppen på facebook som är till stöd för Dennis?
Var finns bilddagboken där det skrivs elakheter om offret?
Citera
Medlem
WinterTimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Titus pollo
Har hoppat i denna tråden och förstått att mamman till våldtäktsmannen har varit här och hävdat hans oskuld, även efter den glasklara domen!? Oj oj, min jämförelse med inavelsfamiljen Grönfors i Norrland var alltså rätt.

Inte undra p att han blev våldtäktsman med en sån mamma.

Vet inte hur det är med andra, men jag skulle väldigt gärna vilja få någon klar överblick över vad mamman gjort, då det inte sägs mycket gott om henne. Vad har hon gjort/vad gör hon?
Citera
Medlem
denumberones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LkL
Hittade en hemsida som någon på pojkens sida har. http://www.friadennis.se/

Där hittade jag tingsrättens dom på den första våldtäkten. Jag reagerade på att han hette Häggström. Han var från Lögdeåtrakten. ILögdeå finns ett känt modehus som heter Häggströms modehus. Är pojken släkt med dem så är han från en liten by. Från en "fin" familj och familjen är dessutom religiös....

Detta skulle verkligen kunna förklara varför en hel by har vänt sig mot tjejerna.

Det här spåret får följas upp!
Citera
Medlem
Gör inte den rabiata morsan samt brorsan sig skyldig till någon form av hets med sin "kampanj" för dubbelvåldtäktsmannen?
Citera
Bannlyst
För er som är nytillkomna och letar sidan det handlar om när den blir nerstängd så finns en cachelagrad version här:

http://74.125.77.132/search?q=cache:AWMGA2R5pSIJ:www.friadennis.se/+friadennis.se&cd=1&hl=sv&ct=clnk
Citera
2010-03-24, 21:22
Medlem
marreparres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Will
Det är Dennis mamma som har något psykiskt fel. Tydligen "rekryterar" hon 14-15 åringar för sin sak och är fullständigt skogstokig (Bor i Övik och vet ett och annat om hur hon hållit på). Fattar inte, helt sinnessjukt

Berätta mer..
Citera
2010-03-24, 21:24
Medlem
salladsknivs avatar
Det är mamman till den dömde pojken ni ska utöva häxjakt på om ni nu ska rage:a loss.

hittade denna blogg:

http://cattasbubbla.wordpress.com/

vilket beskriver mammans fasoner. står även att catta (bloggaren, inte mamman) själv är aktiv FB:are
Citera
2010-03-24, 21:25
Medlem
Von0bens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallevante
Låter som vinklad skit. Gärningsmannen blev inspärrad på vad verkar vara extremt dåliga grunder. Det kommer han aldrig att bli av med och tiden han suttit för något så vidrigt som Våldtäkt mot barn är en tid han aldrig får tillbaka.
Är det så att han faktiskt gjort det här ska han självklart lida i all evighet, men som det verkar har man försökt göra ett exempel av honom. Efter lynchningen och den extremt selektiva rättegången har folk reagerat, det är inte så konstigt.

Det här skrev du i morse.
Vad säger du nu, så här på kvällen efter reportaget. Tycker du fortfarande som du gör? Har din inställning till fallet ändrats? Tycker du fortfarande det är synd om gärningsmannen och att han fått utstå orättvisor?
Citera
2010-03-24, 21:26
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gargantou
Vet någon vilken kyrka prästen tillhör, vad det är för sällskap, om det är Svenska Kyrkan han tillhör osv?

Vilka kan man vända sig till för att klaga på prästen?

Hans fulla namn vore också av användning, och adress, så jag vet att det blir rätt person jag gnäller om.

natra.forsamling@svenskakyrkan.se (prästmannen)

info@svenskakyrkan.se (Svenska kyrkan)
Citera
2010-03-24, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LkL
Hittade en hemsida som någon på pojkens sida har. http://www.friadennis.se/

Där hittade jag tingsrättens dom på den första våldtäkten. Jag reagerade på att han hette Häggström. Han var från Lögdeåtrakten. ILögdeå finns ett känt modehus som heter Häggströms modehus. Är pojken släkt med dem så är han från en liten by. Från en "fin" familj och familjen är dessutom religiös....

Detta skulle verkligen kunna förklara varför en hel by har vänt sig mot tjejerna.

behöver inte ha nån koppling, alla i Övikstrakten verkar ju heta häggström eller hägglund
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in