Citat:
Ursprungligen postat av tommydos
Du borde kanske snarare fundera över om ditt sätt att ta in nyheter och information är det rätta eller om du kanske måste vara mer aktiv i stället för att matas med info som andra anser att du ska intressera dig för.
Informationsbruset idag är enormt och utvecklingen på många områden går i rekordtakt och ingen hinner inhämta all ny information som kommer ut, oavsett om man scannar internet dagarna i ända, så om det fanns en plattform där folk skulle kunna hjälpas åt med den scanningen, vore det inte en bra grej med en sådan samlingsplats i syfte att främja den fria informationen?
Citat:
Forumet erbjuder redan idag allt som kan önskas(i denna fråga), sökfunktionen fungerar perfekt, "heta ämnen" och "nya ämnen" och forumdelar för alla tänkbara kategorier, jag har fått mängder nya intresseområden tack vare dessa faktorer.
Ja, jag håller med fullständigt, Flashback är ett förträffligt forum. Såå... det var faktiskt inte någon brist i forumet som sådant jag hade i åtanke med idén och ingen kritik mot att någonting skulle fattas på det här forumet.
Jag kände helt enkelt att en sådan har funktion fattas på internet, i alla fall i svensk tappning och tänkte mig att Flashback skulle kunna utveckla sig och erbjuda en sådan plattform och om det kan göras genom att bara öppna ett forum ägnat för ändamålet - som inte är någon större ansträgning för teknikerna - så vore det dumt för Flashback att avstå.
Citat:
Gör inte misstaget som andra gjort genom att endast se till postcount och regdatum, jag är en gammal räv på forumet.
Jag har inte ens närmat mig någon sådant.