2012-05-15, 19:52
  #25
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trobot
kan man röka matrifen? har fått ett gäng såna 50 samt fentanyl ratiopharm 25mg. går dessa också att röka. Har ett gängfentanyl sandos 50 men dom vet jag att dom går att röka

Tacksam för svar
Matrifen är rätt lönlöst att röka, man får ut väldigt lite av fentanylet gentemot andra märken. Ratiopharm går dock bra att röka vill jag minnas, som jag skrivit tidigare i tråden.
2012-05-16, 18:51
  #26
Medlem
trobots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMD FB
Matrifen är rätt lönlöst att röka, man får ut väldigt lite av fentanylet gentemot andra märken. Ratiopharm går dock bra att röka vill jag minnas, som jag skrivit tidigare i tråden.
Vart lite ofokuserad när jag skrev mina sista inlägg om man säger så

Märkena jag har är alltså Fentanyl ratiopharm 25mg, fentanyl Lavipharm 50mg och om jag förstått det rätt så går båda dessa att röka? Sandoz vet jag att dom funkar iaf.
__________________
Senast redigerad av trobot 2012-05-16 kl. 18:53.
2012-05-16, 20:08
  #27
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trobot
Vart lite ofokuserad när jag skrev mina sista inlägg om man säger så

Märkena jag har är alltså Fentanyl ratiopharm 25mg, fentanyl Lavipharm 50mg och om jag förstått det rätt så går båda dessa att röka? Sandoz vet jag att dom funkar iaf.
Ratiopharm? Ja.
Lavipharm? Nej.
Som jag skrev tidigare.
2012-05-16, 20:54
  #28
Medlem
trobots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMD FB
Ratiopharm? Ja.
Lavipharm? Nej.
Som jag skrev tidigare.
Jo vet jag vet, tycker bara om att se dig skriva "Som jag skrev tidigare"
2012-05-18, 19:14
  #29
Bannlyst
Lavipharma går inte å röka, tro mig har rökt fenta jävligt länge å köpte ett sådant paket...
HELT OMÖJLIGT


mvh
2012-05-18, 22:42
  #30
Medlem
NirvanAs avatar
Varför finns fentanyl endast i plåsterform i sverige, utomlands finns det ju som tabletter, injektionslösning, ja t.o.m gas.
2012-05-19, 01:26
  #31
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trobot
Jo vet jag vet, tycker bara om att se dig skriva "Som jag skrev tidigare"
Haha, din lustigkurre!
Citat:
Ursprungligen postat av FlashbackHora
Lavipharma går inte å röka, tro mig har rökt fenta jävligt länge å köpte ett sådant paket...
HELT OMÖJLIGT


mvh
Ja, riktigt drygt. Tacka gud för att dom går i alla fall att injicera..
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Varför finns fentanyl endast i plåsterform i sverige, utomlands finns det ju som tabletter, injektionslösning, ja t.o.m gas.
Finns ju som sugtabletter, injektionslösning, nässpray och sån där sugklubba tror jag också i Sverige..
2012-05-19, 01:27
  #32
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMD FB
Haha, din lustigkurre!

Ja, riktigt drygt. Tacka gud för att dom går i alla fall att injicera..

Finns ju som sugtabletter, injektionslösning, nässpray och sån där sugklubba tror jag också i Sverige..
Såg nu på FASS att det fanns som injektionsslösnings också (50mikrogram/ml), dock inget av det andra du skrev, iaf inte aktiva mediciner... undra vad som krävs för att få det utskrivet
2012-05-19, 01:42
  #33
Medlem
BlotGoths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Varför finns fentanyl endast i plåsterform i sverige, utomlands finns det ju som tabletter, injektionslösning, ja t.o.m gas.


de finns som klubbor med (förutsatt att du är soldat och riskerar att få benen bort skjutna)
2012-05-19, 07:06
  #34
Medlem
Jungles avatar
Jag såg någon slags dok om någon som fick sådana klubbor utskrivna i USA, hon var helt hooked på dom.
2012-05-19, 08:29
  #35
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Såg nu på FASS att det fanns som injektionsslösnings också (50mikrogram/ml), dock inget av det andra du skrev, iaf inte aktiva mediciner... undra vad som krävs för att få det utskrivet
Kolla upp bl.a abstral, actiq, instanyl på fass..
2012-05-19, 13:41
  #36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SMD FB
Haha, din lustigkurre!

Ja, riktigt drygt. Tacka gud för att dom går i alla fall att injicera..

Finns ju som sugtabletter, injektionslösning, nässpray och sån där sugklubba tror jag också i Sverige..


Fan att jag inte tänkte på det när jag hade dom:@ fick använda dom till att ha på kroppen för att
hålla avtändningen i schack

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in