Citat:
Ursprungligen postat av trobot
Jo vet jag vet, tycker bara om att se dig skriva "Som jag skrev tidigare"

Haha, din lustigkurre!
Citat:
Ursprungligen postat av FlashbackHora
Lavipharma går inte å röka, tro mig har rökt fenta jävligt länge å köpte ett sådant paket...
HELT OMÖJLIGT
mvh
Ja, riktigt drygt. Tacka gud för att dom går i alla fall att injicera..
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Varför finns fentanyl endast i plåsterform i sverige, utomlands finns det ju som tabletter, injektionslösning, ja t.o.m gas.
Finns ju som sugtabletter, injektionslösning, nässpray och sån där sugklubba tror jag också i Sverige..