2012-02-15, 22:04
Medlem
eradnups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knulladnunna
tycker de flesta säljer för 1000 kr st
Ett helt paket eller? Ett plåster köper jag för maximalt 200...
2012-02-16, 11:18
Medlem
Granskogens avatar
150 för 50 plåster har jag erfarenhet av men sällan man fÅr chansen tyvärr.
2012-02-16, 11:21
Medlem
Det var värst vilka giriga kranar vissa tycks ha. Har nog aldrig behövt betala mer än 5:-/1µg vid köp utav enstaka plåster och bra mycket mindre vid större köp. Tyckte själv det sved en aning när jag senast fick punga ut en röding för ett 100µg plåster, där drar jag gränsen i alla fall.
2012-02-17, 19:28
Medlem
Granskogens avatar
100kr kostade visst ett 50 plåster. Antar 200kr för 100ug och 125kr för 75
1000 låter ju hutlöst! Eller är det ett helt paket?
2012-03-11, 01:10
Medlem
trobots avatar
Kommer snart få en rätt så stor mängd såna fentanylplåster, har dock dålig koll på vilka märken(märke?) som som e mest eftertraktade? Kollat fass men hittar bara en massa pillervarianter och annat skit. (Nej ja har inte kollat ordentligt) Kommera antagligen kunna styra upp någorlunda vilken sort ( Social engineering hehe . Vad ska man satsa på?
2012-03-11, 01:43
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trobot
Kommer snart få en rätt så stor mängd såna fentanylplåster, har dock dålig koll på vilka märken(märke?) som som e mest eftertraktade? Kollat fass men hittar bara en massa pillervarianter och annat skit. (Nej ja har inte kollat ordentligt) Kommera antagligen kunna styra upp någorlunda vilken sort ( Social engineering hehe . Vad ska man satsa på?
matrifen och lavipharm är inte speciellt populärt bland missbrukare. Men och andra sidan så går det att få loss vilka märken som helst, inte alla som har koll på fentanyl utan köper vad som erbjuds.
2012-03-11, 01:54
Medlem
trobots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMD FB
matrifen och lavipharm är inte speciellt populärt bland missbrukare. Men och andra sidan så går det att få loss vilka märken som helst, inte alla som har koll på fentanyl utan köper vad som erbjuds.
Ja tack för det svaret då vet jag vilka jag inte ska ta då. Frågan återstår vad jag ska köra på då? Nån personlig favorit? Eller är det dom två sorterna på plåster som finns? Då jag inte tänkt använda dom själv så vill jag naturligtvis ta dom som är mest lättsålda/eftertraktade. (Läs mest cash

Peace
2012-03-11, 02:09
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trobot
Ja tack för det svaret då vet jag vilka jag inte ska ta då. Frågan återstår vad jag ska köra på då? Nån personlig favorit? Eller är det dom två sorterna på plåster som finns? Då jag inte tänkt använda dom själv så vill jag naturligtvis ta dom som är mest lättsålda/eftertraktade. (Läs mest cash

Peace
De resterande märkena tycker jag inte det skiljer så stor skillnad på utan det är just de som jag nämnde som möjligtvis blir lite mindre lättsålda. Om jag skulle välja och vraka fritt skulle jag lätt ta fentanyl hexal men det slutade tyvärr att säljas i sverige för några år sedan. Sedan så är jag nog ganska ensam om att föredra dessa gel-plåster framför klisterlappar.
Dorugesic, actavis, ratiopharm och sandoz är rätt lika tycker jag så de går ju att sälja för likartade prisklasser. Många gillar att röka fentanyl och det går väldigt lätt att göra det med dessa märken.
2012-03-11, 02:26
Medlem
trobots avatar
Citat:
De resterande märkena tycker jag inte det skiljer så stor skillnad på utan det är just de som jag nämnde som möjligtvis blir lite mindre lättsålda. Om jag skulle välja och vraka fritt skulle jag lätt ta fentanyl hexal men det slutade tyvärr att säljas i sverige för några år sedan. Sedan så är jag nog ganska ensam om att föredra dessa gel-plåster framför klisterlappar.
Dorugesic, actavis, ratiopharm och sandoz är rätt lika tycker jag så de går ju att sälja för likartade prisklasser. Många gillar att röka fentanyl och det går väldigt lätt att göra det med dessa märken.
Ok tack det är svenska grejer som gäller men nu vet jag vad jag ska kolla upp iaf. Tack för hjälpen det uppskattas

Peace

Trobot
2012-03-11, 04:45
Medlem
Fan vilken tur vissa verkar ha.. Har aldrig sett billigare än 700kr/100 microgram.
2012-03-14, 20:40
Medlem
dirtysheets avatar
Aldrig stött på Fentanyl, av er erfarenhet är de flesta svensktillverkade som ni har köpt?

Tror inte att andra än seriösa labb med auktoritet kan koka ihop denna substans och mäta
ut korrekta doser, så det läcker väl från olika sjukhus i världen.

Hur står sig bra fentanyl mot tex bra rök horse?
2012-05-15, 19:47
Medlem
trobots avatar
Citat:
kan man röka matrifen? har fått ett gäng såna 50 samt fentanyl ratiopharm 25mg. går dessa också att röka. Har ett gängfentanyl sandos 50 men dom vet jag att dom går att röka

Tacksam för svar

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in