"Hans Klinga" hade tidigare registrerat sig som gift med min trollanvändare. Det här har tydligen en av pedofiljägarna som förföljt Hans Klinga i PRIS-gruppen uppmärksammat och nu gör hon allt för att sabba mitt och Hans äktenskap.
När jag kom hem i eftermiddags fick jag se att följande meddelanden hade droppat in i inkorgen under helgen:
20 dec kl 02:34
Citat:
Ursprungligen postat av Carmen Blanco Valer
Carmen Blanco Valer den 20 december kl. 02:13 Anmäl
DIN partner eller sambo Hans Klinga är tydligen pedofil ....är du inte orolig för vad kan utsätta det barnet du har i famnen för?
Följande diskussion finns i en grupp som vill stoppa en pedofilvänlig facebook grupp. Hans Klinga försvarar pedofili och anger dig som hans partner...
"Eija Ikonen Du måste ju vara helt tiltad, vilken normal människa som hellst fattar väl att barn inte vill vara med gamla snuskgubbar
Jag tycker att pedofilerna ska hängas ut med stora varningskyltar i butiksfönstren etc
Hans Klinga Är ni även arga på barnen som frivilligt har hoppat in i min säng utan att jag har frågat? kärleken är ömsesidig.
· Eija Ikonen Du kan ju inte vara klok i huvudet, hur fan kan du ha sex med små barn. Usch !!!
Hans Klinga Hur kan du ha sex med din hund?
Carima Karlsson Du är endast här för att väcka ilska och inte för att diskutera. Kärlek har inte med saken att göra.
Carima Karlsson Hans Klinga: skulle du kunna ha sex med barn?
Hans Klinga De beror på hur snygga de är. "
20 dec kl 02:34
Citat:
Ursprungligen postat av Carmen Blanco Valer
Gå till gruppen :
FACEBOOK TA BORT GRUPPEN-PRIS - PEDOFILERS RÄTT I SAMHÄLLET och du kommer att se din partner Hans Klingas åsikter kring pedofili.
Han har nyss tagit bort ditt namn där det stod att han hade en "relation" till dig men det kan vara bra för dig att veta och om det inte är sant anmäla honom.
Tänk på det barnet du håller i famnen!!!!!
Jag funderar på att svara att jag och Hans minsann har det jättetrevligt tillsammans med vår lilla grabb.