2009-12-20, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knirgh
PRIS är död
http://www.facebook.com/group.php?v=wall&gid=195543664037
2009-12-20, 18:01
Medlem
Gyllenborsts avatar
Är det någon som sitter på VPN-tunnel och skulle kunna lägga upp en rolig bild i PRIS-tråden?
2009-12-20, 18:03
Medlem
Hmmm nu blev mitt konto avaktiverat igen, antagligen för jag posta den där bilden med nazi flickorna!

Ser inte vad som är så farligt med en smilie som liknar Hitler...
Senast redigerad av Deavile 2009-12-20 kl. 18:10.
2009-12-20, 18:12
Medlem
"Hans Klinga" hade tidigare registrerat sig som gift med min trollanvändare. Det här har tydligen en av pedofiljägarna som förföljt Hans Klinga i PRIS-gruppen uppmärksammat och nu gör hon allt för att sabba mitt och Hans äktenskap.

När jag kom hem i eftermiddags fick jag se att följande meddelanden hade droppat in i inkorgen under helgen:

20 dec kl 02:34
Citat:
Ursprungligen postat av Carmen Blanco Valer
Carmen Blanco Valer den 20 december kl. 02:13 Anmäl

DIN partner eller sambo Hans Klinga är tydligen pedofil ....är du inte orolig för vad kan utsätta det barnet du har i famnen för?

Följande diskussion finns i en grupp som vill stoppa en pedofilvänlig facebook grupp. Hans Klinga försvarar pedofili och anger dig som hans partner...

"Eija Ikonen Du måste ju vara helt tiltad, vilken normal människa som hellst fattar väl att barn inte vill vara med gamla snuskgubbar
Jag tycker att pedofilerna ska hängas ut med stora varningskyltar i butiksfönstren etc
Hans Klinga Är ni även arga på barnen som frivilligt har hoppat in i min säng utan att jag har frågat? kärleken är ömsesidig.
· Eija Ikonen Du kan ju inte vara klok i huvudet, hur fan kan du ha sex med små barn. Usch !!!
Hans Klinga Hur kan du ha sex med din hund?
Carima Karlsson Du är endast här för att väcka ilska och inte för att diskutera. Kärlek har inte med saken att göra.
Carima Karlsson Hans Klinga: skulle du kunna ha sex med barn?
Hans Klinga De beror på hur snygga de är. "

20 dec kl 02:34

Citat:
Ursprungligen postat av Carmen Blanco Valer
Gå till gruppen :
FACEBOOK TA BORT GRUPPEN-PRIS - PEDOFILERS RÄTT I SAMHÄLLET och du kommer att se din partner Hans Klingas åsikter kring pedofili.

Han har nyss tagit bort ditt namn där det stod att han hade en "relation" till dig men det kan vara bra för dig att veta och om det inte är sant anmäla honom.

Tänk på det barnet du håller i famnen!!!!!

Jag funderar på att svara att jag och Hans minsann har det jättetrevligt tillsammans med vår lilla grabb.
Senast redigerad av Pseudoanonym 2009-12-20 kl. 18:20.
2009-12-20, 18:15
Medlem
Slashcares avatar
@Pseudoanonym, HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
2009-12-20, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deavile
Snillen spekulerar..

Henrik Frölich Facebook handlar ur aktieägarnas synvinkel bara om en sak - profit. Det rinner in mångmiljardsummor till företaget varje år i reklamintäkter över hela världen. Enda chansen att få företag att bli mer etiska är att göra det lönsamt för dem! Se till att de förlorar stålars annars. En strejk med så många inblandade som mö...jligt kanske slår mot intäkterna? 10 000 svenska användare går inte in på Facebook under en vecka! Med hot om att gå ur helt om inte FB följer sina egna etiska regler! En idé...

10,000 svenskar ska klara sig utan fb i en hel vecka! Oj det måste svida för Facebook..

Jaha då var det över, lika bra att lägga ner hela trolleriet nu. Det var kul så länge det varade
2009-12-20, 18:53
Medlem
Någon härifrån som är upphovsmakare till den här geniala gruppen?

http://www.facebook.com/pages/If-2000000-people-join-this-group-i-will-give-back-Maddie-McCann/364397500556

2009-12-20, 19:01
Medlem
dannekerrors avatar
Fick ett mail...

"Vet du om att du står som medlem i gruppen PRIS - PEDOFILERS RÄTT I SAMHÄLLET här på FB? Om du inte samtycker med dem så kanske du bör avsluta ditt medlemskap i deras grupp."

2009-12-20, 19:20
Bannlyst
shit, min trollgubbe han skriva 3-4 inlägg innan han blev anmäld.
2009-12-20, 19:22
Medlem
Den här gruppen ligger bakom. In och trolla http://www.facebook.com/group.php?gid=213161683865&ref=ts

Citat:
Ursprungligen postat av dannekerror
Fick ett mail...

"Vet du om att du står som medlem i gruppen PRIS - PEDOFILERS RÄTT I SAMHÄLLET här på FB? Om du inte samtycker med dem så kanske du bör avsluta ditt medlemskap i deras grupp."

2009-12-20, 19:22
Medlem
vad hette pris gruppen innan
2009-12-20, 19:23
Medlem
sekundens avatar
snälla förklara.. Jag har läst och läst men fattar inte till 100 vad ni gör :P Kan någon snäll förklara?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in