2009-12-20, 12:28
Medlem
Slashcares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Banna
Värt ett försök. Och jag är som sagt frästuffare än vad du är.
Vi tror dig. Och vi bryr oss |--------------| så mycket
2009-12-20, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av W.O.A.D
Ja, att bli FB-trollens underhållning. Det är det enda du uppnår.

Det får stå för dem. Men tack för omtanken.

Jag vill vara en bra människa, inte tillhöra den skara som mobbat alla de som trollar så här.
Som gjort att de vill ha uppmärksamhet och då de inte har någon annan talang tar till detta. Hellre riddare än narr.
2009-12-20, 12:29
Medlem
DrottningSilvias avatar
Oh noes!, nu attackerar FB - FB !
2009-12-20, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slashcare
Vi tror dig. Och vi bryr oss |--------------| så mycket

Tur för dig att du får vara med och leka utfyllnad mellan de stora killarnas inlägg. Bra argumentationsteknik.
2009-12-20, 12:32
Medlem
Tropicmadnesss avatar
Citat:
Det får stå för dem. Men tack för omtanken.

Jag vill vara en bra människa, inte tillhöra den skara som mobbat alla de som trollar så här.
Som gjort att de vill ha uppmärksamhet och då de inte har någon annan talang tar till detta. Hellre riddare än narr.

Vad är det du är rädd för? Tror du inte att du får komma till himmelen för att du gör narr av 40 åriga gamla tanter på internet?

Du framstår som narren.
2009-12-20, 12:32
Medlem
Raouls avatar
Ett tips i all välmening (innan du blir just bannad för OT), vill du diskutera dina hjärtefrågor finns underforum avsedda för dessa ämnen:
https://www.flashback.org/forumdisplay.php?f=254
Citat:
Det är mitt vanliga nick. Är det vad du kom på att anmärka på? Att kallas sig för fallos är väl inte bättre? Och jag trodde att det faktiskt fanns en chans att någon av de som är admins skulle kunnat tänkt efter lite av mina svador. Man måste kunna försöka ta till sig någon annans åsikt och jag anser att min är genomtänkt och vettig.
2009-12-20, 12:36
Bannlyst
Ja, vill hon jaga peddosar lär hon få en hel del att göra i det forumet.
2009-12-20, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raoul
Ett tips i all välmening (innan du blir just bannad för OT), vill du diskutera dina hjärtefrågor finns underforum avsedda för dessa ämnen:
https://www.flashback.org/forumdisplay.php?f=254

Jag diskuterar i allra högsta grad trådämnet. Men visst, om det är jobbigt för er att jag ensam piskar mattan med er så kan jag ägna mig åt mitt liv istället. Det var roligt ett tag men utan motargument blir det tråkigt.
2009-12-20, 12:41
Bannlyst
Citat:
Jag diskuterar i allra högsta grad trådämnet. Men visst, om det är jobbigt för er att jag ensam piskar mattan med er så kan jag ägna mig åt mitt liv istället. Det var roligt ett tag men utan motargument blir det tråkigt.

Jag förstår inte vad för motargument du letar efter? Du är ju ett levande argument på att det de vill uppnå fungerar.
2009-12-20, 12:43
Medlem
ewmans avatar
Har ni tänkt på det?

Att alla jävla moralkärringar nu tror att Flashback är ett jävla ställe. Kommer man dit så är det kört. Då börjar man knarka och där sitter alla från SD och alla Pedofiler!!! Flashback ska man inte ta i med tång, nej usch

Fatta när deras söner kommer och det visar sig att de har kollat på FB, haha, jag ser framför mig en orolig mamma som vill ha "samtal" för att "det är inte bra för dig" och står med armarna i kors och börjar grina.

Jag blir så jävla glad när jag ser vad vi har uppnått. Så jag tycker vi stannar upp 2 sekunder och tar ett djupt andetag och tänker, fy fan vad bra vi är. Fy Fan va vi har rövknullat, och kommer rövknulla, alla moralkärringar.

Jag är stolt mina vänner, vi har gjort ett grymt bra jobb och det är fantastiskt roligt!

Tack för mig// Ewman
2009-12-20, 12:44
Bannlyst
Flach Backen, heter det.
2009-12-20, 13:00
Medlem
biggander2s avatar
Pelle Gabriellson reporting for duty, Sir !

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in