2010-01-16, 15:32
Medlem
Så här är dets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trollja
Alldah har inget annat att göra en spionera, lägga upp länkar och hela namn på grupperna. Nu påstår han att han förstörde afrikagruppen också. Citerar hans inlägg från igår.

--Lyckades bra med Afrikagruppen i alla fall hehehe.

Jasså, ni lyckades alltså inte Men skrev jag verkligen det där inlägget som du citerade? Jag var inne på msn och snackade en massa skit Jag känner inte igen det, men jag har ju lyckats stava rätt.

Nåväl, jag ber om ursäkt för att jag har varit inaktiv, men jag har en grupp med 13 000 medlemmar, som ska upp till 15 000, sen bränner jag av den. Medlemmarna börjar ställa jobbiga frågor, och vill att jag postar en hemsida till organisationen som säger sig stå bakom projektet.
2010-01-16, 15:34
Medlem
Bruttas avatar
Ska lägga upp en länk till "applikationen" på pw 3.1 nu eftersom användarantalet vägrar gå ner.
Vad sägs om att göra en fejkad "du måste logga in först"-sida som skickar username och pass till någon mystisk mejladress? Har själv inga kunskaper inom sådant, så skulle någon kunning tillverka en sån sida skulle det uppskattas hjärtligt!

Annars slänger jag bara upp en länk till ooskar eller nobrain eller liknande och låter gruppen gå mot sin död.
2010-01-16, 15:38
Medlem
mandingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brutta
Ska lägga upp en länk till "applikationen" på pw 3.1 nu eftersom användarantalet vägrar gå ner.
Vad sägs om att göra en fejkad "du måste logga in först"-sida som skickar username och pass till någon mystisk mejladress? Har själv inga kunskaper inom sådant, så skulle någon kunning tillverka en sån sida skulle det uppskattas hjärtligt!

Annars slänger jag bara upp en länk till ooskar eller nobrain eller liknande och låter gruppen gå mot sin död.

Jag satt precis och tänkte på detta! Det är ju det "roligaste" man kan göra, då användarantalet bara ökar. Något klappmongo kommer ju garanterat att gå på det!

Hoppas någon som är kunnig inom ämnet kan erbjuda sig att fixa något sådant. Kan väl inte vara så avancerat!
2010-01-16, 15:39
Medlem
mandingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Så här är det
Jasså, ni lyckades alltså inte Men skrev jag verkligen det där inlägget som du citerade? Jag var inne på msn och snackade en massa skit Jag känner inte igen det, men jag har ju lyckats stava rätt.

Nåväl, jag ber om ursäkt för att jag har varit inaktiv, men jag har en grupp med 13 000 medlemmar, som ska upp till 15 000, sen bränner jag av den. Medlemmarna börjar ställa jobbiga frågor, och vill att jag postar en hemsida till organisationen som säger sig stå bakom projektet.

Haha, kan det vara H*T* gruppen?
2010-01-16, 15:41
Medlem
Tessthatsmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mandinga
Haha, kan det vara H*T* gruppen?

oups.. var jag som började sätta griller i deras huvuden.. he
2010-01-16, 15:42
Medlem
DanteAlighieris avatar
xxx, xxx and xxx joined the group Kan vi samla alla som spelar handboll i en grupp?

Kan vi samla alla som spelar hockey i en grupp?
Kan vi samla alla som spelar golf i en grupp?
Kan vi samla alla som spelar innebandy i en grupp?
Kan vi samla alla som spelar basket i en grupp?

STARTA STARTA STARTA!
2010-01-16, 15:44
Medlem
Bruttas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanteAlighieri
xxx, xxx and xxx joined the group Kan vi samla alla som spelar handboll i en grupp?

Kan vi samla alla som spelar hockey i en grupp?
Kan vi samla alla som spelar golf i en grupp?
Kan vi samla alla som spelar innebandy i en grupp?
Kan vi samla alla som spelar basket i en grupp?

STARTA STARTA STARTA!
Bra initiativ! Låt inte medlemsantalet gå över 5000 dock.
2010-01-16, 15:48
Medlem
Det kanske är dags att vi (myself included) börjar skapa lite mer "normala" användare istället för gamla gubbar, så vi kan starta grupper som tilltalar yngre människor (typ som sportgrupperna som nämndes, etc). Kan tänka mig att det är jävligt kul att skapa en grupp där vi får med ~15000 fjortisar och sen trollar sönder
2010-01-16, 15:48
Medlem
HerrMoros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tessthatsme
du behöver inte oroa dig. Jag ska stänga av datorn och gå till sängs. Jag ger upp, ger mig allt in i situationer där det blir alla mot mig
Kan vara ett tecken på att man alltid har fel kanske?

Men du har en del rätt i det du säger, ibland passeras gränsen för vad som är roligt och smakfullt, men så är det. Ofta är skämten onödigt rasistiska, men det får stå för de som drar skämten dit.

Jag måste dock erkänna att så mycket som jag skrattade när jag såg Engla hålla upp skylten "SAAB will dominate the world" i Al Qaida-gruppen och bilderna efter var Mohammed avbildad på toapapper resp som en gris stående på koranen då brast det för mig. Den chocken och totala eufori som det innebar var det vackraste skämtet jag sett. Men som man säger "they cant all be winners".

Laissez faire är nog en bra grund för ömsesidig respekt och något man kan ha som grund i debatterna. Var och en ansvarar för sina egna skämt, går en person över gränsen då är det den personen som gör det. Vi kan fortsätta via PM som privatpers0n redan nämnt.

Till er andra, tack för igår. Det gjorde min kväll.
2010-01-16, 15:50
Medlem
mandingas avatar
[quote=Fellun]Det kanske är dags att vi (myself included) börjar skapa lite mer "normala" användare istället för gamla gubbar, så vi kan starta grupper som tilltalar yngre människor (typ som sportgrupperna som nämndes, etc). Kan tänka mig att det är jävligt kul att skapa en grupp där vi får med ~15000 fjortisar och sen trollar sönder [/QUOTE

Antalet medlemmar får inte överstiga 5000. Efter 5000 kan man inte byta namn på gruppen!
2010-01-16, 15:51
Medlem
kenny.Dalglishs avatar
Jag startade en *olfgrupp
2010-01-16, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mandinga
Antalet medlemmar får inte överstiga 5000. Efter 5000 kan man inte byta namn på gruppen!

Hmm.. det är sant. Är vi helt säkra på att det gäller alla grupper, kan det inte ha varit så att 3.1-gruppen helt enkelt blev anmäld och att de tog bort rättigheten att byta namn ungefär samtidigt som gruppen översteg 5000 medlemmar?

Vet inte om det är bäst att byta namn med < 5k medlemmar eller om det är roligare att få typ 50k medlemmar och sen dela med sig av lite trevliga länkar ā la PW 3.0?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in