2010-01-15, 16:43
Medlem
aero-88s avatar
Undra hur många som har förstört sina datorer med system32 delete dom senaste 10 minuterna.. Behöver man inte vara i felsäkert läge för att kunna radera systemfilerna förresten?
2010-01-15, 16:43
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Privatpers0n
Haha

Hahahaha. Fan vad garvade när jag såg alla troll som har gett feedback.
2010-01-15, 16:44
Medlem
Janne-Taikons avatar
Smart av han...

Citat:
Bozorgmehr Jorjani

Fan, kommer ju till en sida som inte går att trycka ner där några gamlingar knullar varandra (bara män). Som tur är så går det att stänga ner via aktivitetshanteraren och sedan återställa sidorna man vill när man öppna firefox igen. Jag ska pröva med IE nu

2010-01-15, 16:45
Medlem
LaQuashikatifas avatar
Citat:
Jag har testat denna länk i Safari, GoogleChrome, Firefox och den leder till samma snuskiga homosexuella gubbar på alla tre länkare och jag förmodar att om jag hade en windows dator så vore den nerlusad med virus, addware och spyware vid detta laget!

Jag fick programmet att fungera en gång men sen var det slut!

Den där Magnus fick det att funka en gång iaf
2010-01-15, 16:46
Medlem
sebbekillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Janne-Taikon
Smart av han...

hahaha...
2010-01-15, 16:47
Medlem
Raouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gyllenborst
fast det allra bästa vore ifall någon här inne med en grupp på ~1000 medlemmar kunde prova att byta namn på den och se om det funkar eller ej.
Funkar.
2010-01-15, 16:47
Bannlyst
Altså att lura statligt media är JÄVLIGT skarpt (SR), Machs man hör ju nästan hur du börjar småskratta i telefoninterview - håller tillbax ett skratt kanske?

Sveriges Radios avbön, att dom varit dumma i huvudet..är ju obetalbart. "Vi hade för bråttom"

Om SR går på sånna lätta grejer så kan vi ju skita i att ha en statlig nyhetsredaktion. Det är ju faktiskt en sorts SKANDAL att dom är så naiva. Kommer kanhända i aftonavisorna imorrn.

For content that is covered by intellectual property rights, like photos and videos ("IP content"), you specifically give us the following permission, subject to your privacy and application settings: you grant us a non-exclusive, transferable, sub-licensable, royalty-free, worldwide license to use any IP content that you post on or in connection with Facebook ("IP License"). This IP License ends when you delete your IP content or your account unless your content has been shared with others, and they have not deleted it.
Onanias
2010-01-15, 16:48
Medlem
xxxxx har gått med i xxxxxxxxxxxxxxx.

HAHAHAHAHA
Senast redigerad av teepifejjan 2010-01-15 kl. 16:53.
2010-01-15, 16:48
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoi!
Altså att lura statligt media är JÄVLIGT skarpt (SR), Machs man hör ju nästan hur du börjar småskratta i telefoninterview - håller tillbax ett skratt kanske?

Sveriges Radios avbön, att dom varit dumma i huvudet..är ju obetalbart. "Vi hade för bråttom"

Om SR går på sånna lätta grejer så kan vi ju skita i att ha en statlig nyhetsredaktion. Det är ju faktiskt en sorts SKANDAL att dom är så naiva. Kommer kanhända i aftonavisorna imorrn.

Onanias

Har du tipsat aftonbladet?
2010-01-15, 16:49
Medlem
festivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gyllenborst
Jag tror det är rätt lugnt faktiskt, fast det allra bästa vore ifall någon här inne med en grupp på ~1000 medlemmar kunde prova att byta namn på den och se om det funkar eller ej.
Det var nån lite längre bak i tråden som hade 1800 i sin grupp, och det gick fortfarande att ändra. Orkar inte leta... tråden växer nåt förbannat fort.
2010-01-15, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teepifejjan
xxxxx har gått med i gruppen 2kr per medlem till jordbävningsoffren i Haiti.

HAHAHAHAHA

Outa inte grupper sådär. Läs sida 1.
2010-01-15, 16:50
Bannlyst
Dante nä det ligger inte inom min intressfär...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in